۱۲ ایده تبلیغات موثر برای کسب وکارهای کوچک – همشهری آنلاین

بازاریابی تلفنی یکی از انواع تبلیغات مستقیم است که شرکت میتواند با تماس مستقیم، محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه کند. هر دو مورد را میتوانید بهعنوان یک آیتم هزینه ذیل هزینههای بازاریابی خود درج کنید. تبلیغ علمی، و هزینه کردن در این بخش امکان افزایش فروش انبوه کالاها را افزایش داده و بر میزان فروش تاثیر مثبت دارد. حال ممکن است این سؤال را از خود بگپرسید که اهداف تبلیغات چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ زومیت مشتریان را راهنمایی میکند تا آگهی خود را به بهترین شکل ممکن نگارش کنند. ممکن است شما چند پیج فعال محله خود را پیدا کنید. اینگونه به دقیقا تیر را به سمت مخاطبان هدف کسب و کارتان نشانه رفته اید و مرتبط ترین افراد به موضوعات کسب و کار خود را به دست آورده اید. برای اینکه بهترین تبلیغ را داشته باشید، باید ببینید مشتریان شما چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند، سبک زندگی آنها چگونه است و با چه چیزهایی مرتبط هستند. علاوه بر این، خواهید دید که با تکنیک های سئو و برنامه نویسی مشخصی در مطالب پربازدید مرتبط نیز راه خود را پیدا میکنید. یکی از مزیت های تبلیغ، ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مشتریان است، که باعث حذف دلال های بازار می شود.

تبلیغ نقش مهمی در معرفی محصول جدید در بازار بازی می کند. 1902: یونیلور بزرگترین رابطه آژانس- مشتری را در تاریخ تبلیغات ایجاد می کند و این زمانی زمانی که شرکت والتر تامپسون برای تبلیغ صابون لایف بیو با آن ها همکاری داشت. این موضوع به افزایش مشتریان و فروش بیشتر شما کمک میکند و درآمد بالایی برایتان به ارمغان میآورد. این کار در قرن 21 کمی بی معنی است، چراکه تمام امور به صورت آنلاین انجام میشوند و تعداد افرادی که در سطح اینترنت به دنبال خدمات و محصولات مشخصی هستند بسیار بیشتر از افرادی است که همچنان در سطح شهر به دنبال اینها هستند. این تبلیغ توسط آژانس DDB ایجاد شده و به شکار بی رویه کوسه ها اشاره دارد. کالاهای مختلف با نام های تجاری مختلف تبلیغ می شوند، کالاهای معتبر کیفیت را برای مصرف کنندگان تضمین می کنند. اگر این کار را به درستی انجام دهید، تبلیغات خلاقانه و مملو از مزایا باعث الهام می شود تا مصرف کنندگان درباره این ویژگی ها تحقیق کنند. ساخت ریمارکتینگ مراحل مختلف دارد اما در این قسمت اشارهی کوتاهی به آن می کنیم. بعد از شناختن انواع مختلف سلیقهها و ذهنها، زمان آن فرامیرسد تا با چگونگی مسحور کردن هرکدام از افراد آشنا شویم و آنها را به کار ببریم.

به همین دلیل امروزه ما اصطلاح IMC یا Integrated Marketing Communications (ارتباطات یکپارچه بازاریابی) را زیاد میخوانیم و میشنویم. مصرفکنندگانی که بعد از دیدن تبلیغ خوشحال میشوند، با محصول بهراحتی ارتباط برقرار میکنند؛ شوخطبعی به تثبیت نامِ تجاری و ساختار شناختی مصرفکننده کمک میکند و همچنین باعث به وجود آمدن احساسات مثبت در افراد میشود. حتی تبلیغات سالن زیبایی یا مزون لباس هم در این فضا به خوبی نتایج فوقالعاده فروش به دنبال خواهد داشت. حتی اگه کارتون رو تازه شروع کردین و کسبوکار نوپایی دارین و میخواین پتانسیل فروشتون رو افزایش بدین تنها راهی که میتونه این مکان رو براتون فراهم کنه همین تبلیغاته. امیدوارم که این مقاله مورد توجهتون قرار گرفته باشه و بتونه در تبلیغات کمکتون کنه. خیلی خوبه که آدمهای زیادی این نوع تبلیغات رو میبینن، اما نمیتونیم تضمین کنیم که آدمهایی که مدنظر ما هستن مخاطب این تبلیغات باشن. نوع تبلیغاتی که شما و شرکتتون انتخاب میکنین باید با پرسونای مشتریان ایدهآل شما هماهنگ باشن و با اونها تعامل داشته باشن. انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود داره که حرفهایها میتونن از اونها برای انجام تبلیغات و کمپینها برای مخاطبان اینترنتی استفاده کنن. اونها این اهداف رو با توجه به انواع تبلیغاتی که شرکت شما قراره انجام بده دستهبندی میکنن.

جالب است بدانید که این روش به سال 1920 میلادی (1299 شمسی) بازمیگردد. زمان آغاز سال نو، همه به دنبال آن هستند که از تعطیلات سال آینده آگاه شوند و این بهترین فرصت برای شرکت ها و ارگان است که از این طریق برند و محصولات خود را به همگان معرفی کنند. برای معتقدین (believers) باید تبلیغی را مدنظر قرار دهیم که بر ارزشهای سنتی و وطنپرستانه تمرکز کند و همینطور درمورد بازماندگان باید دقت کنیم که این دسته از افراد به امنیت و سلامتشان بسیار اهمیت میدهند و بیشتر هم به دنبال اجناس تخفیفدار هستند. تحقیقات نشان داده است که افراد، بیشتر تحت تأثیر محتواهایی که احساسات آنها را برانگیزد قرار میگیرند تا محتواهایی که منطقی و عقلانی باشند. تبلیغات، صفحات مجلات و روزنامهها را پر کردهاند، به طوری که گاهی اوقات فضای آنها بیشتر از خود مطالب است. تعدادی از این موارد بهترین عملکردها را داشته اند. درست است که این نوع از فروش خارج از گستره محلی شماست و تبلیغاتی به حساب نمی آید اما می تواند در فروش شما تاثیر چشم گیری داشته باشد. حتی میزان تخفیف دادن و تعداد و نحوهی برگزاری حراجها یا برنامههای دورهای فروش شکلی از ارتباط با مخاطب هستند. به جای هدر دادن فضای تبلیغاتی گرانبهایی که در اختیار دارید، در مورد راه هایی که تاثیر مثبت بر مشتریان شما می گذارد صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید