کمترین کارمزد و قیمت تبلیغات گوگل

برای محاسبه این شاخص، درآمد حاصل از تبلیغات را تقسیم بر هزینه تبلیغات میکنند؛ بنابراین هرچه این عدد بزرگتر باشد، شما تبلیغات بهتری داشتهاید. این تبلیغات از جمله بهترین روش تبلیغاتی، برای برندسازی و اهداف طولانی مدت می باشند. در این روش که مخفف عبارت Cost per Time می باشد، شخص تبلیغ دهنده می بایستی با گذشت یک فاصله زمانی خاص، مبلغ تعیین شده در در قرارداد را به وب سایتی که وظیفه تبلیغ کردن را ایفا می نماید، بپردازد. این روش مخفف عبارت Cost per mille می باشد. یکی دیگر از مزیت هایی که روش تبلیغات کلیکی دارند این است که به موجب آن بنر شما در اکثر سایت های پربازدید پخش شده و به گردش در می آید و از این طریق تبلیغی گسترده و خاص را برای بنر خود رقم می زنید. شما با نظارت بر ورود و خروج کاربران به وب سایت خود و اطلاعاتی که از این طریق به دست می آورید، می توانید برای آینده وب سایت خود تصمیم های مهمی را اتخاذ نمایید تا از این طریق، بهره وری سایت خود را افزایش دهید.

این روش یکی از بهترین روش تبلیغاتی در جهت استفاده از برندینگ، فروش و بررسی ورود ترافیک به وب سایت شما می باشد. به این سیستم که در موتور جست و جو گوگل قرار دارد، کلیکی و یا PPC/CPC می گویند. یکی دیگر از بهترین روش تبلیغاتی، که بسیار پربازده و کاربردی است می توان به بازاریابی موتور جست و جو اشاره نمود. مثلاً کسانی که به تکنولوژی علاقه دارند (در موضوعات تکنولوژی جستجو میکنند)، کسانی که خانهدارند، کسانی که تحصیلات دانشگاهی دارند و خیلی چیزهای دیگر که باورتان نمیشود. استفاده از ریتارگتینگ برای تبلیغات، برای نمایش تبلیغات به کسانی که حداقل یکبار به وبسایت شما مراجعه کرده اند. ذکر این نکته حائز اهمیت است این که نرم افزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و وب مستر، تعداد افرادی که با کلیک کردن بر روی بنر شما و یا آدرس وب سایت شما وارد سایت شده اند را اندازه گیری کرده و در اختیار شما قرار می دهند.

چنانچه جزء افرادی هستید که در حال استفاده از سایت های خاصی همچون آپارات، یوتیوپ و غیره می باشید، قطع به یقین با تبلیغات اسپانسری در این فضاها مواجه شده اید و آشناییت دارید. این راز موفقیت شما است و فقط به اتکای خلاقیت است که قدرت متوقف کردن پیدا میکنید. 4. سعی کنید تا در تبلیغاتی که انجام می دهید نوآوری و خلاقیت داشته باشید تا بتوانید کاربران را به سمت خود جلب نمایید. 7. نکته پایانی که بسیار حائز اهمیت می باشد اینکه، برای جلوگیری از به وجود آمدن نگرش های نادرست و اشتباه در مورد میزان فروش و تبلیغات سعی نمایید که اقدام به تحلیل درستی بین بازدید از سایت و فروش محصولات خود دست یابید. SEM در نقطه ی مقابل SEO قرار دارد و بر خلاف SEO که به صورت کاملاً رایگان و در راستای بهینه سازی محتوای مربوط به سایت صورت می پذیرد، SEM دارای هزینه پرداختی می باشد و رایگان نیست. در این روش از تبلیغات، سایت تبلیغ دهنده، اقدام به طراحی بنر مربوط به تبلیغات خود نموده و با اجاره نمودن یکی از جایگاه های بنری که در سایت های پربازدید وجود دارد به معرفی محصول و مواد خود اقدام می نماید.

شما در این تبلیغات در انواع فضاهای مجازی، می توانید در قبال هزینه ای که پرداخت می نمایید، پست های تبلیغاتی شما برای اکثر کاربران اینترنتی که شما را فالو نکرده اند در مدت زمان معینی به نمایش گذاشته شود. مثلاً اکثر انسانها، افراد قدبلند و لاغر را زیباتر میدانند. تأثیراتی که تصاویر روزنامهها همهروزه آن را در ذهن مردم ایجاد میکرد. در واقع خیلی از این افراد مدعی شده اند که در هنگام خرید کردن در فروشگاه ها اسم برندهایی که برای آن ها ایمیل فرستاده اند به طور ناخودآگاهی در ذهن آن ها تداعی شده است و آن ها را ترغیب به خرید از این نوع برندها نموده است. یکی از بهترین روش تبلیغاتی برای فروشگاه اینترنتی، ایمیل مارکتینگ می باشد که می توان از طریق آن به راحتی اقدام به جذب مشتری نمود. در این روش مشتری درخواست خودش را برای کالا یا خدمات ثبت میکند تا در اسرع وقت، این خدمات از طریق سیستمهای مخابراتی یا پست به او تحویل داده شود. تبلیغات در این شبکه این شانس را به شما میدهد که پیام تبلیغاتی خود را در جای درست، زمان درست و به مخاطب خاص خودش برسانید. اگر شما هم فکر میکنید که ایمیل مارکتینگ یعنی ارسال پیام تبلیغ به ایمیل افراد مختلف، اشتباه میکنید!

دیدگاهتان را بنویسید