کانون تبلیغاتی امتداد|تبلیغات محیطی تبریز|تبلیغات – مجری بدنه اتوبوس های تبریز

نوع مخاطب (Audience): تبلیغات شما را بر اساس اینکه مخاطب شما کیست، نشان میدهد. نکتهها یکییکی خودشان را نشان میدهند. بنابراین، مخاطبان شما کار فروش را برایتان انجام میدهند. بیایید با یک مثال نحوه کار سرچ گوگل را بشناسیم. بگذارید با یک مثال شروع کنم. به عنوان مثال دیگر، فکر کنید که در خیابان چشمتان به تبلیغ زیر بیفتد. هنگامی که در نظر داشته باشید در مهمانی یا پیکنیک چه نوشیدنی بخورید، کوکا کولا میخواهد به آنها فکر کنید. شما نه به این موضوع فکر کرده بودید و نه به دنبال چنین محصولی بودهاید اما حالا شد یکی از دغدغههای شما. ویدیو ساخته شده توسط این شرکت مربوط به ویروس نرم افزاری بوده و به این اشاره دارد که مک به هیچ عنوان ویروس دریافت نمیکند. این آگهی اشاره به نجات جهان دارد. اما این فقط عبارت سه کلمه ای نبود که مورد توجه جهان قرار گرفت. این تبلیغات به روشی هوشمندانه همه آنچه را که مصرف کنندگان باید درباره محصول بدانند به آنها ارائه کرد. » این شکل از تبلیغات اینترنتی را معرفی کرد. تبلیغات بنری نیز معرفی شدند.

این قدیمی ترین یا شناخته شدن ترین تبلیغات در لیست ما نیست، اما با گذشت چند سال به قدرتمندترین کمپین ها تبدیل شده و همچنان نیز ادامه می دهد. این آگهی قدیمی فورد این موضوع را کاملا نشان می دهد. داستان های واقعی پیوستن مردان نظامی و خانواده های آنها را نشان میدهد. یک مطالعه جدید نشان میدهد که تقریباً نیمی از مصرفکنندگان اظهار داشتهاند پس از مشاهده یک آگهی تبلیغاتی در مجله ممکن است به یک وبسایت مراجعه کنند یا جستجوی آنلاین برای محصول انجام دهند. همچنین آگهی های روزنامه و مجله را هم شامل می شود. از دیوار نویسی های دهه ۷۰ گرفته که هنوز هم مورد استفاده هست تا بیلبورد های متنوع امروزی که در قالب های گوناگون مانند بیلبورد پیشانی پل های عابر استرابرد پنل برد لایت باکس بدنه اتوبوس و … اما از زمان انفجار استفاده از تلویزیون، تبلیغات چاپی به عقب نشسته است. بهترین آگهی تبلیغات زمانی ارائه میشود که مشکلی وجود دارد و شرکت شما میتواند آن را حل کند چون در زمان نیاز، احتمال خرید مشتری خیلی بالاست. چه بخواهید مشتریان جدید را به خرید یک محصول موجود تشویق کنید یا یک سرویس جدید راه اندازی کنید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

استفاده از این دو رسانه بستگی به مشتریان هدف و نوع محصول یا خدمت شما دارد. برندهایی مانند Maybelline این مفهوم را به خوبی درک میکنند و از آن برای مزیت تبلیغاتی خود استفاده میکنند. 1902: یونیلور بزرگترین رابطه آژانس- مشتری را در تاریخ تبلیغات ایجاد می کند و این زمانی زمانی که شرکت والتر تامپسون برای تبلیغ صابون لایف بیو با آن ها همکاری داشت. کمتر کسی است که از قدرت داستان سرایی برای آگاهی از برند و محصولات خبر نداشته باشد. پیام عمومی تبلیغ، اعتبار برند و باورپذیری مخاطب را به وجود میآورد. زمانی که مخاطب بر روی بنر تبلیغاتی موردنظر کلیک کند به صفحه یا سایت دیگری فرستاده میشود که به آن، صفحه فرود (landing page) گفته میشود. از دیگر مشکلات تبلیغات اینترنتی این است که گاهی سرعتبالا آمدن تبلیغ آنقدر آهسته است که ممکن است کاربر سایت را ترک کند. اما بیشتر در سایت های خبری حضور دارند. تبلیغ اثربخش میتواند با تاثیرگذاری بر درک مشتریان، منجر به افزایش سهم بازار محصول و سودآوری بیشتر شود. تبلیغات نوعی ارتباط است که حمایت مالی دارد و دارای پیامی مبنی بر ترویج یا فروش یا تلاش برای فروش یک محصول یا خدمات یا ایده است. از کجا میفهمید چه کسی به عکاس نیاز دارد بدون اینکه وقت و هزینه شما هدر رود؟

به جای هدر دادن فضای تبلیغاتی گرانبهایی که در اختیار دارید، در مورد راه هایی که تاثیر مثبت بر مشتریان شما می گذارد صحبت کنید. تبلیغات باید بر منافع محصول یا خدمات شما متمرکز باشد، نه اینکه آنچه را که به طور فیزیکی میفروشید توضیح دهد. با سرویسهای یکتانت دیگر لازم نیست نگران بازاریابی دیجیتال کسبوکارتان باشید؛ میتوانید تمامی نیازهای مرتبط با کمپینهای دیجیتال مارکتینگ خود را با انواع خدمات یکتانت پوشش دهید و اهدافی را که از بازاریابی و فروش انتظار دارید، محقق کنید. از اینجا به بعد در مورد انواع تبلیغات اینترنتی صحبت میکنیم که هرکدام چه هستند و چه میکنند. زمانی که بیشتر پخش های رادیویی از برندها حمایت میکردند. محتوای اسپانسری از سال 1922 شروع شد، زمانی که برندها به سمت حمایت های مالی برنامه های رادیویی رفتند. جالب است بدانید که محتوای حمایت شده از ابتدای قرن 1300 شمسی آغاز شده است. پاسخ های احساسی به تبلیغات، هدف فرد برای خرید بیش از محتوای واقعی را تحت تاثیر قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید