نکاتی که باید درباره تبلیغات بدانیم

اگر به دنبال راه حلی ارزان برای تبلیغات آنلاین میگردید به سراغ سایتهای درج آگهی بروید. که مردم آنها را دوست دارند و دنبال میکنند، پیام تبلیغاتی خود را به مردم میرسانید. وبینارهای رایگان یا کلاسهای حضوری ارزان برای افرادی که به یاد گرفتن حرفه شما علاقه دارند یا حتی برای بچههای کوچکی که به دنبال پیدا کردن شغل آینده خود هستند تاثیر زیادی در جذب مشتریان بالقوه میگذارد. آشنایی با نوع کسبوکار شما در جذب مشتریان بالقوه تاثیر زیادی خواهد گذاشت. بیشتر از اینکه به فکر مشتریان جدید باشید باید مشتریان فعلی خود را حفظ کنید؛ به این منظور رابطه خود با مشتریان فعلی را بهبود دهید تا تبدیل به مشتریان دائمی شوند. میتوانید آن را نادیده بگیرید؛ البته اگر میتوانید! البته در تبلیغات اینترنتی مشکلات فنی زیادی وجود دارد که ممکن است باعث دردسر شود؛ مثلاً در خیلی از موارد اگر افراد با تلفنهای هوشمند خود به وبسایتها سر بزنند و آن وبسایت نسخه تلفن هوشمند نداشته باشد، بنر تبلیغاتی یا هرگونه تبلیغات اینترنتی برای این دسته از کاربران بارگذاری نخواهد شد. اما یکی از وجوه ممیزه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی در این ا ست که امکان فروش مح صول و یا خدمت را بلافا صله پس از تبلیغ و یا گاهی در حین نمایش تبلیغ فراهم میآورد.

به عنوان مثال دیگر، فکر کنید که در خیابان چشمتان به تبلیغ زیر بیفتد. مدل های تبلیغاتی CPI، CPL، CPO و CPS از مدلهای هزینهای زیر مجموعه تبلیغات CPA می باشند که در زیر توضیح خواهیم داد. با توجه به آمار این نوع تبلیغات قصد خرید را تا 18 درصد افزایش می دهد. پس میتوان گفت تبلیغات نمایشی از لحاظ هزینه به صرفهتر از تبلیغات کلیکی است اما باید به این موضوع توجه داشت که هدف از این نوع تبلیغات دیده شدن و افزایش آگاهی برند است، به همین خاطر بازده بالایی برای کمپینها نخواهد داشت. شما فقط باید بدانید نوع هدفگیری مخاطب توسط شبکههای تبلیغاتی بر چه اساسی است. CTR :Click Through Rate یا نرخ کلیک، تعداد کلیک کاربران بر روی بنر تبلیغی شما، تقسیم بر تعداد نمایش بنر شما به کاربران است. پخش تضمینی یا TrueView در تبلیغات ویدیوئی بر این اساس است که شما زمانی برای تبلیغتان مبلغی پرداخت میکنید که کاربر زمان انتخابی شما را از آن ویدئو دیده(معمولا این تایم ۳۰ ثانیه میباشد) و یا عمل موردنظر شما را انجام داده باشد. که به آن Cost Per Pay هم می گویند به این معناست که در ازای هر فروش که انجام می شود، تبلیغ دهنده مبلغی را پرداخت میکند.

Publisher، ناشر یا تبلیغ گیرنده: وبسایت یا اپلیکیشنی که به عنوان رسانه امکان پذیرفتن و نمایش تبلیغات را دارد. میتوانید آگهی خود را منتشر کنید. بروشورهای تبلیغاتی را چاپ و آنها را در محیط بومی منتشر کنید. در این دوره پیشرفت ماشینآلات به سرعت اتفاق افتاد؛ بنابراین با رسیدن به تولید انبوه، میزان تولید از تقاضای بومی و محلی پیشی گرفت. جالب است بدانید که بسیاری از افراد و شرکتهای کوچک محلی به رادیو اعتماد زیادی دارند. تلاش آنها در جهت تثبیت تبلیغات و برند، با استفاده از موسیقی منحصربهفرد آن تبلیغ در ذهن افراد است. در تبلیغ باید اطلاعات مفیدی از محصول به مخاطب منتقل شود. حتی افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کردهاند نیز از پیام تبلیغاتی شما مطلع خواهند شد. بهمرورزمان و با به وجود آمدن کالاها و خدمات شبیه به هم، اما با برندهای متفاوت، مردم نیاز به شناختن دقیقتر هر محصول داشتند؛ بنابراین اهمیت تبلیغ بهمرورزمان بیشتر از گذشته شد. به همین دلیل با جرئت میتوان گفت که امروزه، تبلیغ در اینترنت یکی از بهترین روشها در بازاریابی برای هر نوع کسبوکاری است که طرفداران بسیاری برای خود دارد.

از تبلیغات کاغذی یا همان تراکت بگیرید تا پاپ آپ های سایت ها، تبلیغات در طول زمان ها در حال تغییر بوده است. چه یک تازه کار باشید و یک کسب و کار جدید راه اندازی کردهاید، بهتر است تبلیغات در شبکه های اجتماعی را در نظر بگیرید. اما در حالت کلی در صورتیکه قیمت هر کلیک را پایین بگذارید، معمولاً نمیتوانید در سایتهای درجه ۱ بازدید بگیرید. همچنین وجود مرزهای رنگی در اطراف تصاویر میتواند نرخ کلیک را دو برابر کند. تبلیغات بیلبوردی: بیلبورد ها سلاطین تبلیغات محیطی هستند و تن شهرها، پلها، اطراف میادین، چهارراهها و حتی بزرگراههای بین شهری را پوشاندهاند. هلن تکنیکهای نوشتن مقاله را توسعه داد. 7. در تمامی موارد و پس از خرید یک بسته حامی مطالب تنها یک متن و یک لوگوی واحد برای کل پستهای آن بسته قابل نمایش خواهد بود و نمیتوان به هر پست متن و لوگویی جداگانه را اختصاص داد.

دیدگاهتان را بنویسید