معرفی تمام رسانهها و روشهای تبلیغ

تا اینجا یاد گرفتیم تبلیغات چیست و چگونه دارد خودش را به هوشمندی انسان نزدیک میکند. مدیااد، یک پلتفرم تبلیغات دیجیتال است که به تبلیغدهندگان و صاحبان کسبوکارها کمک میکند تا تبلیغ برند، محصولات و خدمات خود را در فضای وبسایتهای معتبر فارسی به مخاطبان هدفشان نمایش دهند و ترافیک باکیفیتی جذب کنند و از سوی دیگر، به صاحبان وبسایتهای ایرانی کمک میکند تا از طریق نمایش تبلیغ در وبسایت خود، به درآمدزایی پایداری دست یابند. بیشتر از اینکه به فکر مشتریان جدید باشید باید مشتریان فعلی خود را حفظ کنید؛ به این منظور رابطه خود با مشتریان فعلی را بهبود دهید تا تبدیل به مشتریان دائمی شوند. پس یک راه این است که تبلیغی درست کنید که بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره مقوله محصول شما انتظار دارند. کارشناسان بازاریابی و تبلیغات میگویند که تبلیغات آنلاین چیزی مشابه تبلیغات سنتی است، با این تفاوت که پیچیدگی و سنجش دقیق عملکرد آن را متمایز میکند. ویدیوهای کوتاه و شیرینی بسازید که نشان میدهند کسبوکار شما چه میکند. آنها تنها چند ثانیه از زمان خود را برای شرکت در قرعهکشی یا مسابقه اختصاص میدهند اما شما دادههای ارزشمندی به دست میآورید.

در حالی که برخی این را از انواع تبلیغات بیاثر میدانند، هنوز هم پیروان زیادی هر روز صبح به رادیو گوش میدهند. البته اگر روشهای قبلی را پیش گرفته باشید میتوانید به شناخته شدن برند خود در دنیای مجازی هم کمک کنید. اگر در مورد تبلیغات رادیو هم بپرسید، با همین مشکل مواجه میشوید. رویدادهای خیریه مکانی عالی برای دیده شدن کسبوکار کوچک شما هستند؛ اگر در محله شما بازارهای خیریه وجود دارند حتما غرفهای در آن داشته باشید. به هر نوع آگهی که در فضای آزاد و در محیط اطراف دیده میشود هنگامی که بیرون هستیم و یا از سرکار برمیگردیم در ایستگاه اتوبوس یا مترو و یا در اتوبان مانند بیلبوردهای تبلیغاتی مشاهده میکینم، گفته میشود. Impression: به میزان دیده شدن بنر در وبسایتهایی که تبلیغ شما در آن نمایش پیدا میکند، گفته میشود. Advertiser یا تبلیغ دهنده: همان کسبوکاری است که با پرداخت هزینه، تبلیغات برایش انجام میشود. یک ابزار کاربردی بر روی دیوار محل کار یا خانه شما است.

کاربران اپلیکیشنها بسیار زیاد هستند و این کار روشی سودآور در انتشار تبلیغات است. در مرحله بعد باید بدانید رسانه مناسب شما برای انتشار تبلیغ و ارسال پیام به مخاطبین کدام است. تبلیغات آنلاین یعنی به عنوان یک کسبوکار برای انتشار یک محتوا اعم از متنی، ویدئویی، تصویری و حتی صوتی به یک رسانه دیجیتال هزینه پرداخت میکنید. به ازای هر عملی که کاربر با وارد شدن به تبلیغ شما انجام دهد، مبلغی به سایت میزبان پرداخت میکنید. اگر در محیط بزرگتری کار میکنید به دنبال یک نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان بگردید تا این فرایند را کاملا خودکار برای شما انجام دهد. آشنایی با نوع کسبوکار شما در جذب مشتریان بالقوه تاثیر زیادی خواهد گذاشت. به طور کلی در هر فعالیت تبلیغی دو هدف عمده میتواند دنیالشود: اول آنکه هر تبلیغی با هدف ایجاد ارتباط و ر ساندن پیامی انجام شود. تأثیراتی که تصاویر روزنامهها همهروزه آن را در ذهن مردم ایجاد میکرد. نیازی نیست که جوایز خیلی بزرگ و گرانقیمتی در نظر بگیرید؛ چند محصول رایگان یا خدمات تکمیلی برای جذب مشتریان بالقوه کافی است.

تبلیغات روشی بسیار موثر و مفید در بالا بردن میزان آگاهی مخاطبان و مشتریان است. ادسنس یک برنامه است که اجازه میدهد بلاگرها و وبسایتها، تبلیغات دیگران را در سایتشان بگذارند و از این راه کسب در آمد کنند. تبلیغات در شبکه های اجتماعی پیام شما را در مقابل مخاطبان هدف قرار میدهد و آنها را ترغیب می کند تا کلیک کنند و خریدی انجام دهند. این موضوع بر تئوری تغییرپذیری تأکید میکند؛ با تغییر نحوه ارسال یک پیام به مخاطبان، آن پیام را در ذهنشان اثربخشتر کنید. یکی از ترفندهای این نوع تبلیغات این است که تبلیغکننده در پیام خود به مخاطب بفهماند محصول موردنظر در فروشگاهها قابلدسترسی نیست و شما محصول را با این امتیاز (تخفیف، تماس رایگان، پست رایگان و…) تنها در این مدتزمان محدود میتوانید خریداری کنید. اهمیت تبلیغات در بازاریابی چیست؟ این فعالیت ساده اهمیت قدرت متوقف کردن را آشکار میکند. شخصیسازی تعاملات با مشتریان به وفاداری آنها و بازدهی بهتر سرمایهگذاری که بر روی بازاریابی کردهاید کمک میکند.

دیدگاهتان را بنویسید