معرفی تمام رسانهها و روشهای تبلیغ

گستردگی و قیمت مناسب تبلیغات چاپی و همچنین نحوه اجرای آن سبب شده است که اکثریت صاحبین مشاغل این حیطه تبلیغاتی را به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی دائم مورد استفاده قرار دهند . کالاها یا خدماتی که توسط شرکت هایی تولید می شود که مطرح نیستند و در گوشه و کنار فعالیت می کنند حتی اگر دارای قیمت و کیفیت مناسبی هم باشند باز هم چنگی به دل نمی زنند و یا در استفاده از آن وسواسیت به خرج می دهیم ، در صورتی که حاضریم برای همان کالای مشابه با برند معروف ، دو برابر قیمت ، هزینه صرف کنیم . در این نوع بازاریابی هر دو طرف (فرد بازاریاب و شرکت همکاری در فروش) سود میکنند و درواقع میتوان گفت که ضرری در کار نیست. همچنین از نظر مالکیت به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند. در این روش مشتری درخواست خودش را برای کالا یا خدمات ثبت میکند تا در اسرع وقت، این خدمات از طریق سیستمهای مخابراتی یا پست به او تحویل داده شود. اگر شما نسبت به اسم این شرکتها و نحوه خدمات رسانی و محصولات آنها آشنایی نداشتید اما کسی به شما می گفت که محصولات شرکتی بسیار عالی است اما شما هیچ نامی از این شرکت توسط رسانه ها ، شبکه ها و دیگر مکان ها نشنیده باشید با اینکه محصولات عالی تولید می کرد آیا باز هم به دنبال دریافت خدمات یا خرید کالا از این شرکت بودید ؟

و در نتیجه شما باید هزینه ای بیشتر از آنچه در نظر داشتید برای تبلیغات در گوگل پرداخت کنید و احتمالا باز هم نمی توانید بازخورد مناسبی از این نوع تبلیغات دریافت کنید. پس به عنوان نتیجه این را بگویم که هیچ چیز از چشم گوگل پنهان نمیماند و این قابلیتش را برای تبلیغات شما خرج میکند. هر آنچه که شما در فضای شهری به عنوان تبلیغات مشاهده می کنید جزئی از تبلیغات محیطی هستند . از جمله روش های تبلیغات موثر است چرا که مشتری در آن واحد می تواند حس استفاده از محصول را درک کند و توضیحات مربوط به هر گونه سوال و ابهام خود را در مورد محصول یا خدمات از فرد سمپلر دریافت کند در ایران این تبلیغات بیشتر جهت فروش چای ، قهوه ، نسکافه و تست انواع خوراکی ها و دیگر موارد دیده شده است که فرد سمپلر از مشتریان میخواهد محصول را بنوشد ، میل کند و یا تست کند و یا در صورت فیزیکی بودن محصول ، با ارائه مشخصات فنی محصول ، نظر مشتریان دریافت می شود و آنها ترغیب به خرید می شوند .

روش های تبلیغاتی روش هایی هستند که ما انسانها با توجه به نیاز تجاری و کسب و کار خود ، یک یا چند نوع آن را انتخاب می کنیم تا توسط این روش ها نام برند تجاری و کسب و کار خودمان را به عموم مردم معرفی کنیم تا به سود و درآمد بالا نائل شویم . برای کسب اطلاعات کاملتر در مورد مسائل مرتبط با بازاریابی و تبلیغات مقاله ذیل را مطالعه نمایید . طبیعتاً همه ما انسانها همواره بدنبال برند هستیم یعنی بیشتر ترجیح می دهیم کالاهایی را بخریم یا خدمتی را دریافت کنیم که توسط بیشتر افراد مورد استفاده واقع شده یا به عبارتی دیگر امتحان خودش را پس داده است . با تبلیغ در گوگل، شما هر یک از سرویسهای گوگل و همکاران تجاری آن را تبدیل به جایگاه تبلیغاتی خود میکنید. افراد و شرکت های زیادی در ایران هستند که خدمات گوگل ادوردز را ارائه می دهند.

افزایش امتیاز کیفی (quality score)، یکی از راه های کاهش هزینه گوگل ادوردز! پس از ایجاد تبلیغ، تبلیغات شما به کاربران این سرویسها و توسط هوش مصنوعی گوگل نمایش داده میشوند. گاهی افراد در زمان و مکان نامناسب ، تبلیغاتی با هزینه بالا به نمایش می گذارند که در آن مکان یا زمان مخاطب چندانی برای دیدن تبلیغات نیست ، پس هزینه تبلیغاتی خود را به هدر داده اند زیرا تبلیغاتی که استفاده کرده اند بهینه نبوده ، هر چند که به جای استفاده از روش های تبلیغاتی ارزان قیمت ، از روش های تبلیغاتی گران قیمت بهره برده باشند اما اگر نتوانید هدف غایی تبلیغ را که جذب مشتریان بیشتر و دسترسی به سود بالاتر است را به اجرا درآورید ، هزینه تبلیغات ، هزینه سربار و اضافی تلقی می شود . روشی که بتواند مشتری را جذب و وادار به خرید یا دریافت خدمات نماید برترین و بهترین روش تبلیغاتی است هر چند بابت آن هزینه کمی صرف کرده باشید .

دیدگاهتان را بنویسید