معرفی تمام رسانهها و روشهای تبلیغ

در ادامه راهنمای کامل انواع تبلیغات سال 2022 به بهترین روش ها برای اجرای کمپین اشاره میکنیم. از جمله ی این راه های مختلف می توان به تبلیغات سرچ، تبلیغات نمایشی و غیره، اشاره نمود که برای دسترسی یک سری از مشتریان بالقوه صورت می پذیرد. من این نوع تبلیغ رو برای افزایش فروش به طور لحظه ای مناسب نمی دونم و بیشتر برای برند سازی می تونه مفید باشه . به طور کلی هدف از شعار تبلیغات : جا گذاشتن پیام اصلی برند در ذهن مشتری هدف است. بازاریابی پیامکی SMS advertising منبع اصلی تبلیغات موبایلی است. در حالت کلی تبلیغات (Advertising) ریشه در زندگی اجتماعی انسانها دارد. اطلاع رسانی کلی بمنظور شناساندن محصول و خدمات به تعداد بسیار زیادی از مخاطبین با استفاده از بانکهای شماره موبایل اپراتورهای مختلف کشور در پنل پیامکی ملی پیامک امکانپذیر است.کافی است از گزینه ارسال تبلیغاتی یکی از گزینه های پیامپ (ارسال از روی نقشه یرای شهرهای بزرگ کشور)،ارسال منطقه ای هدفمند ،ارسال از طریق کدپستی یا ارسال از طریق دکل مخابراتی BTS ایرانسل را نتخاب و پروسه معرفی محصول خود را شروع نمایید.

در حالت کلی مخاطبان از تبلیغاتی لذت میبرند که باعث خندهشان شود. استفاده از این دو رسانه بستگی به مشتریان هدف و نوع محصول یا خدمت شما دارد. من این روش تبلیغات اینترنتی رو خیلی دوس دارم چون کاربران همیشه حس خوبی به موسسه شما دارن چون شما کار شون رو راه انداختین . همه دوس دارن وقتی واژه ای مرتبط با بیزنس شون در گوگل جستجو میشه ، وب سایت شرکت یا فروشگاه شون در صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه . اگر گوشی اندرویدی دارین حتما موقع استفاده از بعضی برنامه ها وقتی به اینترنت وصل شدین ، دیدن که در یک قسمت از محیط برنامه داره تبلیغات نمایش داده میشه . تبلیغات بنری یعنی اینکه شما برای یک مدت زمان مشخص، بنری از یک سایت را میخرید تا تبلیغات خود را در آن قرار دهید. تبلیغات در شبکه های اجتماعی به روش های مختلف انجام میشه اما ساده ترین روش اینه که شرکت یا فروشگاه یه حساب کاربری رسمی ایجاد میکنه و سعی می کنه در اون شبکه اجتماعی با افراد زیادی ارتباط بر قرار کنه . در هر محله ، محدوده و منطقه ای که کسب و کار شما قرار گرفته باشد . در واقع استفاده از نام علمی مواد نباید به گونه ای باشد که عموم مردم فکر کنند این یک ماده جدید است.

این نوع پرداخت به کلیکی شناخته میشود؛ یعنی در ازای هر کلیک که روی تبلیغ شما بشود، به سایت میزبان مبلغی پرداخت میکنید. برای به دلیل اینکه تبلیغات اینترنتی در برنامه های موبایلی باید وب سایت تون کاملا واکنش گرا باشه یعنی تو موبایل خیلی خوب و دقیق نمایش داده بشه تا فرصت رو از دست ندین . شما می تونید این هزینه رو در سایت های ایرانی خرج کنید تا پول از کشور خارج نشه و این پول بره تو جیب هموطن تون . چون ارز رو از کشور خارج میکنه و هزینه زیادی رو هم باید بپردازید . هیچ شرکت بزرگی از این خز بازیا در نمیاره . البته این سایت ها بسته های تبلیغات ویژه هم ارائه میدن که با استفاده از این تبلیغات ویژه آگهی شما در اون سایت خیلی بیشتر دیده میشه . نرم افزار خوندم و تخصص اصلیم برنامه نویسی وبه ؛ البته کمی هم برنامه نویسی اندروید بلدم. به این نرم افزار ها ( چه آنلاین چه آفلاین ) میگن نرم افزار تبلیغاتی یا تبلیغ افزار Adware .

این نوع هدفگیری، اطلاعات مخاطب را ذخیره میکند و در جای دیگری تبلیغ سایت شما برایش نشان داده شود. برای مثال در تبلیغات اتومبیل؛ شرکتها بر روی عواقب عدم خودروی ایمن تمرکز میکنند و آنها را به مخاطب یادآور میشوند. این مثال از تبلیغات چریکی چه تاثیری روی شما به عنوان یک مخاطب میگذارد؟ متاسفانه این سبک تبلیغاتی خیلی تو ایران رایج نیست اما به نظر یکی از موثر ترین روش های تبلیغات اینترنتیه . هر مشتری در ذهن خود یک نقشه شناختی دارد تا محصولات مختلف را با یکی از ویژگیهای خاص آن محصول شناسایی کند. سیستم های همکاری در فروش یکی از بهترین و رایج ترین روش های تبلیغات اینترنتی در دنیاست . حتما در سایت های در پیت و سطح پایین دیدین که وقتی روی یه قسمتی از سایت کلیک می کنید یه دفه یه پنجره باز میشه و تبلیغات چشمک زن نشون میده و یه مشت جنس بنجل ۵ تا هزار رو داره تبلیغ میکنه . برای مثال اگر شما یک آژانس هواپیمای دارید وقتی کاربران واژه های مربوط به مسافرت رو جستجو کنن تبلیغات شما نمایش داده میشه . برای مثال بیشتر نوجوانان در فضاهای مجازی وقت میگذرانند و تلویزیون تماشا میکنند؛ اما درصد خیلی کمی از آنها روزنامه میخوانند.

دیدگاهتان را بنویسید