معرفی تمام رسانهها و روشهای تبلیغ

یکی از ابزار های تبلیغات محیطی ، تبلیغ استرابوردی هست. استرابورد ها سازه های ساده تر و سبک تری نسبت به بیلبوردها دارند و ابعادشون معمولا 1 در 3 متر هست. سایت ها و فروشگاه هایی هستند که برند یا نام فروشگاه شما را روی یک سری کالاهای ساده حک می کنند . لمپوست بنر ها نسبت به استرابوردها سازه های ساده تر و ابعاد کوچک تری دارند . به طور مثال تبلیغات در واگن مترو یا تبلیغات بیلبوردی در بزرگراه ها جزء تبلیغات محیطی هستند که به کسب و کارهای کوچک توصیه نمی شود. استفاده از لمپوست بنرها در بزرگراه ها و جاده هایی که سرعت اتومبیل ها بالاست توصیه نمی شود زیرا به دلیل ابعاد کوچک این نوع بنر ، خوانایی ندارد. از لمپوست بنر ها هم در بزرگراه ها و هم در خیابان های شهری استفاده می شود. به همین دلیل در محیط های شهری ، پارک ها و فضاهای سبز محلی ،پیاده رو ها و خیابان های فرعی از این نوع تبلیغات استفاده می شود. پل های تبلیغاتی مانند بیلبوردها عمل می کنند اما هزینه به مراتب پایین تری نسبت به بیلبوردهای شهری دارند.

تلویزیون در مقایسه با سایر وسایل ارتباط جمعی، بر حیات مادی و معنوی تکتک افراد جامعه از هر گروه سنی، تحصیلی و شغلی تاثیر مراتب بیشتری دارد. بحث های زیادی در مورد تاثیر و عدم تاثیر تراکت ها ی تبلیغاتی وجود دارد . که سعی کردیم شما را با آن ها تا حدودی آشنا کنیم. انواع تبلیغات اینترنتی پربازده که شما را به هدف می رساند! پس از زمان کوتاهی مشخص شد که اگر برند میخواهد اعتبار خود را حفظ کند باید تعاملات و تبلیغات آنلاین به اندازهی تعاملات آفلاین برای مشتری راحت و آشنا باشد. البته اگر روشهای قبلی را پیش گرفته باشید میتوانید به شناخته شدن برند خود در دنیای مجازی هم کمک کنید. این پیام باید به نحوی منتقل شود که هم مفهوم خود را کامل حفظ کند و هم اینکه برای مخاطب کاملا جذاب و گیرا باشد. تبلیغات چریکی عموما تبلیغات سه بعدی هستند و یا تبلیغات بنری که طراحی خاصی دارند به نحوی که برای اکثر مخاطبان جلب توجه می کنند. تبلیغ از طریق سایت های محلی یکی از شیوه های نوین تبلیغاتی به حساب می آید.بسیاری از محلات معروف و بزرگ تهران که تراکم جمعیت بالایی هم دارند دارای سایت هستند. هایپر مارکت ها به دلیل مساحت بیشتر هم فضاهای تبلیغاتی زیادی دارند هم اینکه افراد زیادی روزانه در آن ها تردد میکنند چون تنوع کالایی بالایی دارند.

بطور مثال با انتخاب آگهی کلاس B تبلیغات مشتری روزانه حدود بیست هزار بار و به مدت 30 روز نمایش داده می شود. همانطور که گفتیم به دلیل حضور و استفاده روزانه ما از شبکه های مجازی ، بسیاری از ما دانش استفاده از این شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام را داریم . پس طبق این نگرشِ منفیِ مصرفکنندهها، ممکن است تبلیغات در جهت عکس خواسته ما جواب دهد؛ یعنی مصرفکننده را نسبت به برند تجاری تبلیغکننده بدبین کند و دیگر از آن برند خریداری نکند. بازاریابی یک تصویر بزرگ از این است که یک شرکت چگونه می خواهد آگاهی از برند خود را افزایش دهد و مشتریان را ترغیب کند که از او خرید را انجام دهند، در حالیکه تبلیغات فرآیند ساخت پیام قانع کننده برای رسیدن به این اهداف است. قانون، توصیفات نادرست و فریبنده را رد می کند. یکی از راهکارهای استراتژی پیام عاطفی، بردن مخاطب به فضاهایی است که احساسات و عواطفشان را تشدید کند. نکته مهم اینکه بتوانید رسانه محبوب مشتریان خود را بطور دقیق شناسایی کنید. نحوه طراحی و تحلیل تبلیغات چاپی طی سالهای اخیر تغییر کرده، اما این یک رسانه ثابت تبلیغاتی بوده است.

این تبلیغات از لحاظ ظاهری شبیه به تبلیغات کلیکی میباشد اما محاسبه هزینه آن اغلب به صورت ماهیانه است. اما مقدار تبلیغات گوگل ادز برای زبان فارسی کمتر از زبانی مثل انگلیسی است. علاوه بر تبلیغات غیر رسانه ای ، اصطلاحا آفلاین یا تبلیغات محیطی ، با شیوه های نوین تری می توان در حوزه بازاریابی محلی فعالیت کرد.تبلیغات رسانه ای یاآنلاین شیوه های جدید تبلیغاتی برای کسب و کار های محلی هستند. تبلیغات محلی یا بازاریابی محلی بهترین روش برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک است . تبلیغات محلی در واقع به نوعی از تبلیغات اطلاق میشود که در یک محدوده مکانی صورت می گیرد و خدمات رسانی و فروش کالا عموما برای همان محدوه مکانی پاسخگوست . اگر در محدوده عرضه کالا و یا خدمت شما مجتمع های تجاری ای وجود دارد . چنانچه کالای عرضه شده توسط شما در مرکز خرید وجود دارد تبلیغات در این مراکز خرید کار عاقلانه ای نیست . چنانچه کسب و کار شما شعاع کوچکی را پوشش می دهد و از ایستگاه مترو محلی شما فاصله زیادی دارد تبلیغات در مترو به شما توصیه نمی شود. آمارهای عددی را بهصورت آنلاین منتشر کنید یا بر روی ویترین مغازه خود قرار دهید تا همه رهگذران آنها را ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید