معاونت تبلیغات و انتشارات

توضیح اینکه تبلیغات چیست را از کجا شروع میکنید؟ تکنیکهای نوین بازاریابی را به کارشناسان فروش توضیح میدهد. انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران ، بالاخره پس از رایزنی ها و انجام جلسات متعدد بحث و گفتگو و به همت تعدادی از همکاران دلسوز، حرفه ای و متعهد این صنعت، در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و هفت تاسیس، و پاسخی واقعی به نیازهای حیاتی و معنوی اعضا و راه حلی برای مشکلات حرفه ای موجود و آتی تمامی موسسات و شرکت های فعال در صنعت تبلیغات بود. در صورتی که به تبلیغات توجهای نداشته باشید، افزایش آگاهی و خرید محصولات شما در مقایسه با رقبا دور از تصور خواهد بود. تعرفه مشاوره تلفنی نیز با توجه به سوابق کاری مشاورین و همچنین مدت زمان تماس بر حسب دقیقه متفاوت خواهد بود. شما با تبلیغ در اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و دیگر شبکه های مجازی پرمخاطب می توانید مشتریان بیشتری را به خود اختصاص دهید. در ادامه برای اینکه بدانیم گوگل چگونه شبکههای خود را برای تبلیغات به کار میگیرد، نحوه تبلیغ گوگل را روی این دو شبکه توضیح میدهیم. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا بحث طراحی یک تبلیغ خوب را توضیح دهیم؛ از طراحی پیامی که در تبلیغ استفاده میشود تا توضیح نکاتی درباره اینکه چه چیزهایی باعث جذابتر شدن یک تبلیغ میگردد.

یعنی مردم بدانند شما چه شرایطی رو در نظر گرفتید. طبق تحقیقات انجام شده حدوداً 40 درصد مردم قبل از خرید فیزیکی یک کالا، قبلا از مشخصات و شرایط آن کالا در فضای مجازی کسب اطلاع کرده اند. برای موفقیت کسب و کار خود همواره سعی کنید، مسیرهایی را انتخاب کنید که برندهای برتر دنیا آن را قبل از شما تجربه کرده و به کار بردهاند. اگر شما نیز به دنبال استفاده از مشاوره تبلیغات و برندینگ هستید، برای دریافت مشاوره باید از مشاورین و کارشناسانی کمک بگیرید که در این زمینه دارای تخصص و تجربه بالا، سوابق شغلی مناسب و تحصیلات آکادمیک باشند. سپس با مشاهده رزومه تحصیلی و سوابق شغلی مشاورین کارمنتو میتوانند مشاور خود را انتخاب نمایند و از طریق تماس تلفنی اقدام به دریافت مشاوره نمایند. علاوه بر این ویژگیهای اشاره شده، یک مشاور تبلیغات و برندینگ باید در حیطه کاری خود، سوابق شغلی درخشانی داشته باشد. در حقیقت، مشاوره تبلیغات و برندینگ با تحقیقات در حیطه کسب و کار شروع میشود و در نهایت منجر به ارائه استراتژیهای نوین با هدف تقویت فرآیندهای تبلیغات از شرکت میشود. همانطور که تا اینجا متوجه شدید، در دنیای تکنولوژی امروز و رقابتی شدن بسیاری از فعالیتهای شرکتها و سازمانها، تبلیغات و برندینگ در حیطه کاری بسیار موثر است؛ به شرط آنکه از روشهای نوین و صحیح استفاده شود.

در حالت کلی میتوان گفت مشاورین تبلیغات و برندینگ افراد متخصص و خبرهای هستند که مدیران و صاحبان شرکتها با کمک آنها آینده روشنی را برای کسب و کار خود رقم میزنند. بسیاری از شرکتهای پیشرفته در سراسر دنیا، استفاده از مشاوره تبلیغات و برندینگ را یکی از اساسیترین نیازهای کسب و کار میدانند و با استخدام مشاورین متخصص در این حوزه، از مشاورهها و راهکارهای آنها بهرهمند میشوند. تبلیغات دیجیتال و تبلیغات آنلاین یکی از سریع ترین انواع تبلیغات است که در حال رشد است. شاید نام بازاریابی چریکی کمی عجیب به نظر برسد؛ اما با کمی نبوغ میتوانید از آن برای رشد کسبوکار کوچک خود استفاده کنید. چراکه با مشارکت نه تنها تاثیر ضررهای مالی کاهش مییابد، بلکه با توسعه و تولید بیشتر محصولات متنوع، اعتبار کسب و کار نیز در نظر مشتریان بالاتر خواهد رفت. در صورتی که تبلیغات هدفمند و برندسازی موفقی داشته باشید، توجه بسیاری از سرمایهگذاران حقیقی و حقوقی را برای شراکت در توسعه کسب و کار خود جلب میکنید. برندسازی در واقع اصلیترین گامی است که برای توسعه و رونق کسب و کار باید برداشت.

فرض کنید یک فست فود با هر پیتزایی که خریداری میشود یک سالاد هم هدیه دهد، اگر مخاطبان این فست فود اطلاعی از این موضوع نداشته باشند این کمپین با شکست مواجه میشود. با استفاده از مشاوره تبلیغات و برندینگ آینده کسب و کار خود را تضمین کنید و به تمامی اهداف تبلیغاتی خود دست پیدا کنید. اگر در کسب و کار خود نیاز به تبلیغات گسترده دارید و قصد دارید در هزینهها صرفهجویی کنید، میتوانید از این شیوه تبلیغاتی کارآمد استفاده کنید. امروزه شرکت ها به طیف گسترده ای از گزینه های تبلیغاتی دسترسی دارند. چرا کسب و کارها به مشاوره تبلیغات و برندینگ نیاز دارند؟ امروزه با ورود بسیاری از کسب و کارها به بازار رقابت، محصولات و خدمات متنوع زیادی متناسب با نیاز بازار تولید و عرضه میشوند. مثلا تبلیغات در فضای مجازی نیاز به هزینه اولیه نداشته باشد اما تبلیغات در رسانه پر هزینه­ تر است. برای کسب و کارهای کوچک محلی بدون شک کم هزینه ترین و پر بازده ­ترین نوع تبلیغات، فضای مجازی است. برای تکمیل این تلاشهای معمول بازاریابی، با پست برای مشتریان احتمالیتان اسفنجی بفرستید که یک طرف آن نام و شماره تلفن شما و طرف دیگر آن این پیام نوشته شده باشد: البته اگر هنوز معتقدید که بدون کمک ما باید نظافت کنید، این اسفنج به دردتان میخورد.

دیدگاهتان را بنویسید