شورش گوگل و یوتیوب علیه پوتین

در بسیاری از طرح های گرافیکی این رنگ ها را مشاهده می کنید ، قالبا این رنگ ها به صورت تک رنگ یا حالت های ترکیبی مورد استفاده قرار میگیرد ، به اما بطور مشخص این رنگ ها در بسیاری از طرح های گرافیکی مورد استفاده قرار گرفته اند و هنگامی در تبلیغات به تصویر کشیده شده اند از بازخورد خوبی توسط کاربران و بیننده طرح برخوردار بوده است . با تشدید بحران در اوکراین، شرکت های رسانه های اجتماعی در تلاش برای مهار اطلاعات نادرست و تبلیغات دولتی روسیه هستند. رنگ های زیادی برای نمایش یک بنر تبلیغاتی وجود دارد . اما اگر قرار باشد در رنگ های زمینه ای مانند بنفش ، از رنگ مشکی یا رنگ های تیره استفاده نمایید باید منتظر شکست در طراحی خود باشید . رنگ شما باید کاملا خوانا باشد ، حال می توان از رنگ سفید یا زرد تک رنگ استفاده نمایید ، رنگ زرد هم میتواند خوانایی خوبی در پس زمینه ی بنفش ایجاد کند . ما در این زیر به شما در مورد رنگ ها بیشتر توضیح خواهیم داد و با نکاتی که ذکر میکنیم شما را به با رنگ ها از زاویه ای دیگر آشنا خواهیم کرد . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد قمی در مراسم «آیین جشن اعیاد شعبانیه و تکریم روز جانباز» با تبریک اعیاد پربرکت شعبانیه و روز پاسدار و تکریم پاسداران و جانبازان کشور اظهار داشت: همه ما سربازیم و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، جهاد عظیم امروز ما «جهاد تبیین» است لذا برای سرعت بخشیدن به این جهاد، مجاهدانه وارد میدان شدن ضروری است، زیرا ما به عنوان سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر از همه در این زمینه مسئولیم و نباید اجازه دهیم این فرمایشات روی زمین بمانند.

نسل قدیم که سواد رسانه ای چندانی نداشتند به مرور جای خود را به جوانانی می دهند که بیشتر نیاز خود را از طریق جستجوهای گوگل برطرف می نمایند.در این صورت تبلیغات در سایت های محلی چه اکنون و چه در آینده روند خوبی خواهد داشت. یکی از مناسب ترین این روش ها تبلیغات محیطی است که با توجه به گستردگی سطح فروش و خدمات شرکت های مختلف در بازار های داخلی و یا خارجی می تواند تاثیرگذاری مناسب برای آگاهی مشتریان از خدمات و محصولات این شرکت ها به آنها ارائه دهد. اجزای توهین آمیز: تمام مواد مورد استفاده در یک آگهی مانند ارتباط کلامی و متنی، صوتی، تصویری و تصاویر باید برای مردم عادی باشد. مانند آن در چارچوب آییننامههای مصوب هیأت امناء در اختیار سازمان قرار گیرد. اما اینکه شما برای یک طرح ورزشی مانند فوتبال از رنگ طلایی استفاده کنید به هیچ عنوان منطقی به نظر نمیرسد و استقبالی از طرح شما نمی شود ، رنگ طرح باید با موضوع هماهنگی داشته باشد ، به صورت نا مفهوم و بی نظم استفاده نگردد ، چرا که اینجاست که شما به جای اینکه از رنگ به عنوان یک سلاح قوی در طرح خود استفاده کنید ، نتیجه ی بر عکس دریافت خواهید کرد .

بر اساس تجربه ی نزدیک به یک دهه در حوزه فعالیت های گرافیکی و تبلیغاتی ، رنگ هایی که برای شما ذکر میکنیم ، از کلیدی ترین رنگ ها در کسب و کار و تبلیغات هستند . درباره SEO حرف و حدیث های زیادی وجود داره که بعدا به طور مفصل بهش می پردازم . رنگ ها در هر کجا که استفاده شوند ، یک سلاح خطرناک و قدرتمند هستند ، برای این نظریه دلایل زیادی وجود دارد که اگر این مطلب را تا انتها بخوانید متوجه خواهید شد که در چه زمانی در تبلیغات رنگ ها حکم سلاح را دارند و در چه زمانی حکم نابود کننده ، ما در این مطلب به جنبه های مختلف استفاده از رنگ ها در تبلیغات اینترنتی و همچنین فیزیکی می پردازیم و در پایان این مطلب شما به این درک می رسید که در چه مواقعی از نمایش آگهی تمام هوش خود را بکار ببرید تا با استفاده صحیح از جایگاه رنگ و نحوه بکارگیری آن ، سمت قدرت رنگ ها قرار بگیرید و نهایت استفاده را از رنگ های موثر در تبلیغات ببرید . به عنوان مثال برای برخی کسب و کار ها ممکن است تبلیغات در لینکدین که جامعه ای کوچک تر از کاربران است مناسب باشد؛ در حالی که برای برخی کسب و کار ها استفاده از اینستاگرام می تواند تاثیر بیشتری روی برند داشته باشد.

معمولا سیاه و سفید خستهکننده است، اما برخی تبلیغات فقط رنگ سیاه و سفید دارند. سفید با سایر رنگ ها انعطاف خوبی دارد و شما می توانید در بسیاری از پس زمینه ها یا تم های اصلی از آن بدون نا هماهنگ بودن و عدم خوانایی استفاده نمایید . از رنگ ها برای مقاصد مختلفی به صورت ویژه استفاده می شود گاهی از رنگ های انگزیشی برای تغییر حس افراد ، گاهی رنگ های تجاری برای مقاصد کسب و کار تجارت مورد استفاده قرار میگیرد . بهتر است برای شعار برند این کار را انجام دهید: در سه کلمه یا یک جمله سه یا چهار کلمه ای برند خود را توضیح دهید. یکی از دلایل اثبات این موضوع ، استفاده رنگ سفید در بیش از 90 درصد طرح های گرافیکی که در مجموعه پارسی طرح ایرانیان انجام شده است می باشد . البته باید توجه داشت که نگرش مصرفکنندهها نسبت به تبلیغات مقایسهای، منفی است؛ زیرا آنها تصور میکنند که برند تبلیغکننده درراستای مثبت نشان دادن برند خود، در حال انجام مقایسهای نادرست است. رنگ سفید به تنهایی دنیایی از رنگ و احساس است ، سفید در حال ساده بودن جزو تاثیر گذار ترین رنگ ها به شمار می رود ، در طرح و نقش های زیادی حضور این رنگ را می بینیم ، این رنگ گاها به صورت یک رنگ ترکیبی درک کنار یک تم رنگی دیگر مورد استفاده قرار میگیرد و گاها با توجه به قدرت بالایی که دارد به تنهایی می تواند نشانی از اعتماد و امنیت و سادگی را به مخاطب منتقل کند .

دیدگاهتان را بنویسید