روش های تبلیغات موثر برای کسب و کارها – استودیو مانی

علاوه بر سایت های محلی که می توانید تبلیغات خود را به آن ها بسپارید . پیج محله اکباتان یکی از پیج های محلی به حساب می آید. معمولا در این گونه پیج ها اخبار، اطلاعات و روزمرگی های محله به اشتراک گذاشته می شود . در صورتی که محدوده کسب و کار شما دارای سایت می باشد می توانید تبلیغات مربوط به کسب و کار خود را به سایت محله یا شهرک خود بسپارید. اگر در محدوده عرضه کالا و یا خدمت شما مجتمع های تجاری ای وجود دارد . این نوع تبلیغات برای کسب و کار هایی که در محدوده وسیع تری خدمت رسانی می کنند یا کسب و کارهایی که در نزدیک مترو هستند توصیه می شود. تبلیغ از طریق سایت شخصی به کسب و کارهایی توصیه می شود که هزینه های راه اندازی سایت برای آن ها به صرفه باشد. به کلان شهر هایی مثل تهران و اصفهان که جمعیت و وسعت زیادی دارند و مردم معمولا از خدمات محلی خود استفاده می کند تبلیغات در شبکه های استانی توصیه نمی شود . چنانچه کسب و کار شما شعاع کوچکی را پوشش می دهد و از ایستگاه مترو محلی شما فاصله زیادی دارد تبلیغات در مترو به شما توصیه نمی شود.

تبلیغات تراکتی هم یه روش برای تبلیغات محلی هست . اینستاگرام نسبت به تلگرام فضای صمیمی تری هست و با یک سرچ ساده افراد می توانند و دسترسی به محتوا ، به دلیل قابلیت سرچ اینستاگرام ساده تر می باشد. تحقیقات نشان داده است که برای تبلیغ، استفاده ترکیبی از دو یا چند رسانه، نسبت به استفاده از تنها یک رسانه، تأثیر قویتری خواهد داشت. فاکتورهایی از قبیل آگاهی مشتریان و همچنین نگرش آنها نسبت به یک محصول و یا برند را مورد توجه و بررسی قرار میدهند. مشتریان نادرست: هنگامی که یک فرد نظر خود را بیان می کند یا درباره تجارب خود در رابطه با هر محصول / خدمات صحبت می کند، نباید اطلاعات جعلی را ارائه دهد. نوعی روش پرداخت است که در آن تبلیغ دهنده در ازای هر سفارش از جانب کاربر مبلغی را به تبلیغ کننده میپردازد. در هر صورت باید دارای محتوای کاربر پسند باشد و بتواند متناسب با زمان مشتری، ذهن مشتری را درگیر کند. روشهای تبلیغات موثر و خلاق موجب ماندگاری تبلیغ و برند در ذهن مخاطب می شود.

با دیدن این تبلیغ یاد یک جمله راجع به تبلیغات افتادم. زمانی که فردی در جستجوی یک خدمات محلی است از طریق موتور جستجوی گوگل به این سایت هدایت می شود. مشاور تبلیغات و برندینگ فردی است که با اصول بازاریابی و برندسازی و همچنین تمامی رسانههای آفلاین و آنلاین تبلیغاتی مسلط است. تبلیغات به طور کلی یعنی ساخت پیامی که یک نفر را برای انجام کاری متقاعد کند و انگیزه دهد. پس اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید به این نوع از تبلیغات نیاز مبرم خواهید داشت. دانشی تخصصی نیاز ندارد. همینجا صبر کنید. دقت کردید که مدام از نیاز مشتری حرف میزنیم؟ آیا ضرباهنگ سریعی که بینندگان را واداشته با دقت بیشتری به آنها نگاه کنند. البته باید دقت کرد که نباید پیامهای اغراقآمیز را با پیامهای حاوی دروغ اشتباه بگیرید. از طرف دیگر، مزایا توضیح میدهند که چرا یک شخص باید یک کاناپه یا دوچرخه از شما بخرد. تبلیغات به قول سردبیر پیکچر پست زمانی مفید است که به منظور القای احساسات خوب بکار رود. هزینه راه اندازی سایت زیاد است .

سایت ها و فروشگاه هایی هستند که برند یا نام فروشگاه شما را روی یک سری کالاهای ساده حک می کنند . دوره طلایی خلاقیت در شرکت تبلیغاتی، زمانی اتفاق افتاد که در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ احیای هنر و به دنبال آن الهامبخشی و شهود در هنرمندان و هنر اتفاق افتاد. این نوع پرداخت به کلیکی شناخته میشود؛ یعنی در ازای هر کلیک که روی تبلیغ شما بشود، به سایت میزبان مبلغی پرداخت میکنید. در خیابان های شهری که سرعت تردد پایین تر است و در برخی شریان ها ترافیک داریم . برخی از سایت ها هستند که فقط برای نوع خاصی از کسب و کار ها هستند. در کنار هدایای تبلیغاتی ، اشانتیون ها هم می توانند برا ی برخی از کسب و کارها مفید باشد. هدف اساسی و مهم تبلیغات افزایش فروش است تا از این طریق رونق کسب و کارها اتفاق بیفتد. نمایش آگهی در وبلاگها بصورت بنری (تصویری) است که با توجه به تعداد نمایش درخواستی توسط مشتری و در طول شبانه روز روی صفحات وبلاگهای زیر مجموعه بلاگفا (گوشه سمت راست وبلاگها) نمایش داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید