تبلیغات (Advertising) و آشنایی با انواع تبلیغات

اقدام به راهاندازی شعبههای مستقلی نموده است، این شعب بهگونهایی ارائه کننده خدمات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این مناطق است. نیت اصلی گردانندگان دفتر تبلیغات در آغاز این بود که روزنامه انتخاب ارگان حوزه علمیه قم خواهد شد. مدیران روزنامه اطمینان دادند که روزنامه انتخاب، ارگان حوزه علمیه نخواهد بود، ولی به نشر اندیشههای آیت الله خمینی و مبانی جمهوری اسلامی خواهد پرداخت. روزنامه انتخاب در فروردین ۱۳۷۸ با مدیریت مسوول طه هاشمی که نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات مدیره دفتر تبلیغات اسلامی بود و به صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی راهاندازی شد. عموم مردم کار با شبکه های اجتماعی را بلد هستند . به کلان شهر هایی مثل تهران و اصفهان که جمعیت و وسعت زیادی دارند و مردم معمولا از خدمات محلی خود استفاده می کند تبلیغات در شبکه های استانی توصیه نمی شود . آگاهی یا Awareness: این کمپین که برای انتشار محلی مناسبتر به نظر میرسد، برای آگاهی دادن در مورد نام برند بسیار مناسب به نظر میرسد. تبلیغات می تواند بعنوان عنصری استراتژیک و کاربردی بمنظور فروش بیشتر و شناساندن مجموعه به مشتری در مقیاس بین المللی مورد توجه قرار گیرد،این عامل بک مزیت سودمند برای تبلیغات در مقایسه با سایر روشهای یازریابی است.در کنار ایجاد وجهه مساعد،تبلیغات مطلوب می تواند اعتیار یک مجموعه را نیز مدیریت کند،موضوعی که برای هر مجموعه ای اهمیت دارد.

تیبلیغات محصول کار واحد روایط عمومی است با توجه به این موضوع که محتوا و اطلاعات مورد نظر توسط این واحد در اختیار رسانه های اصلی و نوپا و سایر افراد تاثیرگذار مانند بلاگرها و اینفلوِئنسرها قرار داده می شود.در واقع روایط عمومی اطلاعات ارزشمند و مفیدی را که سازمان و یا شرکت دوست دارد بواسطه آنها شناخته شود بدون ترغبیب واضح و ملموس به خرید در اختیار مخاطب قرار می دهد که طبیعتا شناخت و اعتبار کافی را برای مجموعه به ارمغان می اورد.گرونیگ عقیده دارد بمنظور آنکه کارشناس تبلیغات بتواند در توزیع پیام و جا انداختن مفهوم مورد نظر خود موفق عمل کند نیاز به همفکری و ایجاد رابطه کاری تنگاتنگ و نزدیک با واحد روابط عمومی دارد.کنت همچنین می افزاید که تبلیغات سعی می کند توجهات مشتری را بسمت خود جلب کند در خلال اینکه اطلاعات تکمیلی در خصوص فعالیتها،رویدادها و مناسبتها که از سمت روابط عمومی می آید رایطه ای مستحکم با مشتری را شکل می دهد.

سعی کنید همیشه در هر یک از این روشها کسب و کارتان را به روز نگه دارید و خدمترسانی به مشتری و کسب رضایت او را در اولویت قرار دهید. برندها باید در استراتژیهای عاطفی، پیام احساساتی را به مصرفکننده منتقل کرده تا او را به سمت خرید محصول جذب کنند. جستجو (Search): تبلیغات بر اساس جستجوها و کلمههای کلیدی که یک کاربر سرچ میکند، برای او نمایش داده میشود. از مزایای نمایش تبلیغات ادموب در کنار کسب درآمد بالا، این است که شما میتوانید تبلیغات را از نظر ظاهری شخصیسازی کنید و تبلیغاتی را برای نمایش انتخاب کنید که متناسب با موضوع اپلیکیشن شما هستند. ادیوری به شما کمک میکند به پلتفرم تبلیغات گوگل ادموب و کمپینهای فعال در آن دسترسی داشته باشید و با نمایش تبلیغات این پلتفرم، درآمد دلاری کسب کنید. تبلیغات جستجوی گوگل نوعی بازاریابی ربایشی است. با گوگل میتوانید این کار را انجام دهید. با توجه به محدودیتهای ناشی از تحریمها، استفاده از اکانت ادموب کمی سخت شده است اما ادیوری این کار را برای شما ممکن میکند.

اما جدا از مدیر مسئول و سردبیر این روزنامه که روحانی بودند، هیأت تحریریه آن از روزنامهنگاران حرفهای تشکیل شده بود که یکسره بیگانه با حوزه به نظر میآمدند. تبلیغات تصویری(بنر) بر حسب درصد نمایش در محیط وبلاگها: در این روش، تبلیغ مورد نظر شما به صورت تصویری با اندازه 120×240 پیکسل در صفحات وبلاگها و به میزان مورد تقاضای شما نمایش داده میشود. حداکثر حجم تصویر نباید از ۳۰ کیلوبایت تجاوز کند و ابعاد بنر باید به صورت 120×240 پیکسل باشد. حداکثر حجم تبلیغ نباید از ۴۰ کیلوبایت تجاوز کند. اطلاعات نادرست یا گمراه کننده: هر آگهی نباید حاوی هر نوع ادعایی باشد که به طور عمومی غلط، فریبنده یا مبهم است. این نوع تبلیغات در واقع همان تبلیغات بیلبوردی در فضای آنلاین است. مشخصات: این نوع تبلیغ تنها می تواند شامل یک تصویر با یکی از دو فرمت GIF به صورت ثابت (تک فریم) و یا متحرک (انیمیشن) و یا SWF باشد. در این صورت میتوانید مشتریان بیشتری داشته باشید. یکی دیگر از روش های جذب مشتری دادن هدیه تبلیغاتی به مشتریان بالقوه است .

دیدگاهتان را بنویسید