تبلیغات (Advertising) و آشنایی با انواع تبلیغات

جان برگر منتقد هنری می گوید:تبلیغات تنها مجموعه ای از پیامهای اغوا کننده و متناقض نیست بلکه خود زبانی است در جهت بکپارچه سازی طرحهای موجود.تبلیغات به ما پیشنهاد میکند که خودمان و حتی سبک زندگی مان را بوسطه خریدی که انجام می دهیم تغییر دهیم و این تمام آن چیری است که تبلیغات می خواهد انجام دهد. من توصیه می کنم به هیچ وجه از بنر فلش استفاده نکنید چون ممکنه بعضی از کاربران نتونن این بنر ها رو ببینن ( بعدا علتش رو توضیح میدم ) و به جاش توصیه می کنم حتما از عکس ها متحرک استفاده کنید . چاپ کم کیفیت یک طرح نه چندان حرفهای روی بنر با قابی نامتوازن و نصبشده به شکلی که کمترین گستره دید را میدهد چندان با یک کسبوکار باشخصیت و مسئولیتپذیر همخوانی ندارد. گوگل برای تبلیغات خود، دو شبکۀ تبلیغاتی بزرگ دارد که بر اساس نیاز کاربر، هر کدام را به کار میگیرد و تبلیغات را در آن نمایش میدهد. شرکت شما دو نوع محصول دارد یکی ساخت فروشگاه و دیگری ساخت سایت و برای هر کدام کلمات کلیدی جداگانهای در نظر گرفتهاید که متناسب با همان بخش از کسب و کارتان است.

تو شهر شلوغی مثه تهران که هیچکس حوصله نداره و خیلیا تا تو اتوبوس یه صندلی گیرشون میاد از فرصت استفاده میکنن و یه چرت میزنن واقعا به نظر شما می ارزه چند ده میلیون تومن واسه تبلیغات هزینه کنه ؟ تبلیغات کاغذی چهره شهر رو خراب میکنه و واقعا مردم رو عصبی میکنه . توصیه می کنم فقط برای اطلاع رسانی به مشتری ها تون از ایمیل تبلیغاتی استفاده کنید اگه نه مردم ازتون ذله میشن . یکی از قدیمی ترین سبک های تبلیغات اینترنتی همین تبلیغات ایملیه و با وجود اینکه همه کاربران از دست ایمیل های تبلغاتی آسایش ندارن ، اما هنوز هم شرکت ها دست از سر این سبک تبلیغاتی بر نمی دارن . در این بین تبلیغ هم از این قاعده مستثنی نیست، بهگونهای که از حالت تبلیغات محیطی، تبلیغات بنری و در حالت کلی تبلیغات کاغذی، دور شده و به سمت تبلیغات دیجیتال که توسط یک شرکت تبلیغاتی یا خود کسبوکارها انجام میشوذ، حرکت کرده است. بنر هایی که پاره شدن ( یا عمدی یا در اثر باد و … ) . همه ما بنر های مختلفی رو با فرمت های گوناگون از جمله عکس های ثابت و عکس های متحرک gif و بنر های فلش رو در سراسر وب دیدم .

تا ثانیه چند تیزر ما را دیده اند؟ رسانه ای که قدرت انتقال پیام شما را در کسری از ثانیه در سراسر کشور پهناور ما خواهد داشت. فکر می کنم همین یه جمله کافیه تا ما تن مون بلرزه و به خودمون بیایم . وقتی شما در یک سایت تبلیغ می کنید ، آگهی شما به طور شبانه روزی در دسترس همه کاربران دنیاست . گسترش دسترسی و افزایش سرعت اینترنت نسبت به گذشته ( در همه جای دنیا حتی خود ایران ) ، به بازار اومدن انواع لپ تاپ ها با بودجه های مختلف ، به بازار اومدن گوشی های هوشمند و تبلت ها و پیشرفت تکنولوژی ساخت گوشی های موبایل و تبلت ها و گسترش جامعه نرم افزاری به خصوص نرم افزار های موبایل باعث شده تا مردم توجه ویژه ای به دنیای دیجتال داشته باشن و برای رفع خیلی از نیاز های روزانه شون فقط به اینترنت مراجعه کنن . اخیرا نیز تبلیغ یک نوع روغن مایع که مدعی است به علت داشتن ماده توکوفرول که نامی ناآشنا برای عموم مردم است موجب حفظ جوانی می شود. تبلیغات و ترویج اصطلاحاتی است که بسیاری از مردم بهجای یکدیگر استفاده میکنند. تا ارزونه استفاده کنید . تبلیغات اینترنتی در حال حاضر خیلی ارزونه و به زودی این تعرفه ها افزایش پیدا میکنن چون تعداد کاربران اینترنت داره به شدت افزایش پیدا میکنه و صاحبان سایت ها به قیمت پایین راضی نخواهند شد .

تبلیغات اینترنتی نقش بسیار مهمی در افزایش درآمد شرکت ها بازی میکنه و به همین دلیل آژانس های تبلیغاتی غول دنیا مثه گوگل سالیانه میلیون ها دلار از تبلیغات اینترنتی کسب میکنن . استنلی مفهوم خدمات حسابداری را در گسترش استراتژی سازمان توسعه داد؛ به این معنی که نقش حسابداری و امور مالی در تعیین استراتژیهای سازمان بسیار مهم و تأثیرگذار است. به همین دلیل مهم اگر مشاغل در این فضا فعالیت نداشته باشند میدان را برای رقبای خود خالی کردهاند. قیمت کم و بالا رفتن ارزش سایت در موتور های جستجو مهم ترین دلایل استفاده از این سبک تبلیغات اینترنتیه . پس از فرصت استفاده کنید . تبلیغات بنری فرصت خوبی رو برای آگهی دهنده فراهم می کنن تا پیام شون رو به طور کامل بیان کنن . تبلیغات اینترنتی Internet advertising یا تبلیغات آنلاین Online advertising یکی از متد های تبلیغاتیه که همنطور از اسمش هم پیداست در این روش آگهی دهنده پیام تبلیغاتیش رو با استفاده از اینترنت به کاربران معرفی میکنه .

دیدگاهتان را بنویسید