تبلیغات (Advertising) و آشنایی با انواع تبلیغات

تبلیغات و ترویج اصطلاحاتی است که بسیاری از مردم بهجای یکدیگر استفاده میکنند. برای تبلیغات آنلاین چه اصطلاحاتی را بلد باشیم؟ سایت های معرفی مشاغلی وجود دارند که می توانید کسب و کار خود را در آن ها ثبت کنید. آگهی های رادیویی به تبلیغات گفتاری گفته می شود که بین موسیقی ها و سایر برنامه ها پخش می شود. محبوبترین شکل تبلیغات شامل تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، پوستر، بیلبورد و تبلیغات چاپی است. هدف اصلی تبلیغات ایجاد و تقویت وفاداری مشتری است. این موضوع حتی علاقه بیشتری به برند شما ایجاد میکند و میتواند فروش شمارا در کوتاهمدت افزایش دهد. تبلیغات حرفهای (نه خیلی از تبلیغاتی که در سطح شهر میبینیم) تلاش میکند که مشتری رو آگاه یا متقاعد کند که محصول ما بهتر است و میتواند ما را انتخاب کند اما در ترویج دیگر خبری از متقاعدسازی وجود ندارد. در راهنمای کامل انواع تبلیغات، برخی از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

وقتی تأثیر مستقیم بر زندگی آنها داشته باشید، افراد احتمالاً به کارهای شما مطلوب نگاه میکنند. دعوت از افراد برای “لایک کردن” صفحه فیسبوک شما میتواند افرادی را جذب کند که واقعاً به آنچه شما ارائه میدهید علاقه ندارند. شما ممکن است بتوانید مخاطب خاصی را بر اساس سطح درآمد، تحصیلات، جنسیت، سطح تحصیلات، وضعیت تأهل، سن و قومیت هدف قرار دهید. در واقع به مجموعه اقدامات تشویقی و کوتاهمدت که باعث میشود مخاطب وسوسه شود و محصولات یا خدمات ما رو تست کند، ترویج میگوییم. از آنجایی که تجربه کاربری برای مجموعه ما اهمیت زیادی دارد، این تبلیغات را با سختگیری بیشتری انتخاب میکنیم و تعداد آنها نیز بسیار محدود است. برای اثبات این ادعا، فقط کافی است وقتی توی مترو یا خیابان هستید به مردم نگاه کنید، هیچکس حواسش به تبلیغات روی در و دیوار نیست چون این روزها، گوشیها و تبلتها هستند که حکمرانی میکنند یا بهتر است بگویم فضای مجازی است که ما را راه میبرد. در هر صورت، از تبلیغات خود برای ایجاد یک محیط فراگیر که مردم میخواهند به آن بپیوندند استفاده کنید. شما می توانید برای کسب و کار خود یک پیج اینستاگرام یا کانال تلگرامی شخصی ایجاد کنید. تئوریهای بسیاری را ارائه داده اند تا توسط آنها بتوان این پروسه را که وقتی شخص آگهی را می بیند و بعد برای خرید آن اقدام می کند را توضیح و توصیف کنند.

سایت دیجی کالا سایتی است که انبارداری و ارسال سفارشات مشتریان را خودبه عهده دارد. سایت باسلام جزء سایت هایی است که ارسال کالا مستقیم توسط فروشنده انجام می شود. مشتری ها یا کاربران می توانند به سایت رابط مراجعه کنند تعداد زیادی فروشنده و کالا را مشاهده کنند و خرید خود را از این طریق انجام دهند. نسل قدیم که سواد رسانه ای چندانی نداشتند به مرور جای خود را به جوانانی می دهند که بیشتر نیاز خود را از طریق جستجوهای گوگل برطرف می نمایند.در این صورت تبلیغات در سایت های محلی چه اکنون و چه در آینده روند خوبی خواهد داشت. سال بعد، گوگل آن را در قالب یک ویدیو سه دقیقه ای منتشر کرد. علاوه بر سایت های محلی که می توانید تبلیغات خود را به آن ها بسپارید . خواه بر روی یک بیلبورد یا پشت منوی یک رستوران، تبلیغات به روش های گوناگونی می تواند برای شرکت شما به کار رود.

از طرفی راه اندازی سایت و بارگذاری مطالب روی آن نیاز به دانش فنی دارد. هزینه راه اندازی سایت زیاد است . تبلیغ از طریق سایت شخصی به کسب و کارهایی توصیه می شود که هزینه های راه اندازی سایت برای آن ها به صرفه باشد. هزینه راه اندازی ونگه داری پیج های اینستاگرام پایین تر از وب سایت می باشد. به دلیل سهولت ایجاد کانال های تلگرامی و نیزهزینه های کم آن نسبت به سایت، محلات زیادی کانال تلگرامی دارند که می توانید تبلیغات محلی خود را به آن ها بسپارید. از شما سپاس گذاریم که تا پایان ما را همراهی کردید و امیدواریم که این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته باشد. پیشینه کسبوکار و برند ما چیست؟ همانطور که گفتیم به دلیل حضور و استفاده روزانه ما از شبکه های مجازی ، بسیاری از ما دانش استفاده از این شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام را داریم . بهتر است بخش تبلیغات و ترویج را در کنار بخش روابط عمومی و تحت مدیریت یک مدیر ارشد بازاریابی قرار دهید. همچنین هزینههای تولید تبلیغات، بنر، لوگو یا هر چیز دیگری که برای انجام این دو فعالیت نیاز دارید را هم میتوانید در ذیل مجموعه هزینههای صرف شده برای فعالیتهای بازاریابی خود در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید