تبلیغات (Advertising) و آشنایی با انواع تبلیغات

خیلیها این سؤال در ذهنشان است که تبلیغات اینترنتی بهتر است یا آفلاینها؟ دراینبین، هفت رویکرد تبلیغاتی، مؤثرترین رویکردها بوده که قرار است در این بخش به بحث دراینباره بپردازیم. تعامل ایجاد شده درحین باز کردن تای یک لت از بروشور جذاب به شما این امکان را می دهد، تا این امر را که در هر مرحله کدام بخش از داستان شما به مشتری گفته شود، کنترل کنید. در نتیجه به نظر میرسد با وجود تبلیغات جدی کشورهای غربی در زمینه وضع انواع تحریمها علیه روسها، در عمل این تحریمها نتواند اثرگذاری جدی داشته باشد، چرا که اقتصاد روسیه به حدی از مقاومت رسیده که چندان تحریمپذیر نیست و بخش قابل توجهی از مزیتهای آن را نمیتوان توسط کشورهای دیگر تأمین کرد. تقریبا هیچ کدوم از چیزایی که توی تریلر نشون دادن و یا مستقیما وعده دادن توی بازی وجود نداره، گرافیک بازی کاملا Downgrade شده، مشکلات فنی بیداد میکنه، چپ و راست بازی پر از باگه و هیچ خبری از انقلاب توی صنعت بازی نیست. نیازی نیست که جوایز خیلی بزرگ و گرانقیمتی در نظر بگیرید؛ چند محصول رایگان یا خدمات تکمیلی برای جذب مشتریان بالقوه کافی است. در واقع تبلیغات اینترنتی به شما کمک می کند تا بتوانید مخاطبانی با ویژگی های موردنظر خود و همچنین افرادی که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند را جذب کنید.

حالا کافی است محتواهایی تولید کنید که از نظر مخاطب جالب توجه باشد و او را به سمت شما جذب کند. این مدل پیشنهاد می کند که آگهی شما باید در وهله اول توجه مشتری را جلب کند، سپس با تحریک او، میل و اشتیاق او را برای خرید کالا برانگیزد و سپس عمل او را در جهت خرید کالا، تحریک کند. تبلیغ در حالی که مردم را آگاه میسازد و کالا را مشهور میکند، آنان را نیز به امری ترغیب مینماید. هواداران زیادی مقابل در ورزشگاه تختی تجمع کرده بودند و ماموران انتظامی سعی داشتند آنها را از این محل دور کنند. البته برخی از طرفداران آبادانی هم سعی داشتند با رساندن خود به دیوارهای مشرف به ورزشگاه از این محل بازی را تماشا کنند. ظاهر بروشور میتواند ترکیبی از سلفون مات با پوشش یووی موضعی، با استفاده از رنگ های سیستم پنتون و یا دارای یک برش قالبی خاص باشد. در خیلی از موارد افراد نمایشهای تلویزیونی را ضبط میکنند تا در آینده آن را مشاهده کنند؛ در این موارد یکی از نگرانیهای تبلیغکنندگان این است که افراد از تبلیغات، سریع عبور کنند یا قسمت تبلیغات را از برنامه ضبط شده خارج کنند. از این موارد زیاده، از No Man’s Sky که میگفتن بزرگترین بازی تاریخه گرفته تا بازیای کوچک و بزرگ ناامید کنندهای که همه چندتایی از این بازیا تو ذهنمون هست.

این مجموعه، ممکن است برخی از موارد را به دلیل عدم همخوانی با نیازهای مخاطبین خود و یا دیگر ملاحظات به انتشار نرساند. با این که چاپ بروشور تبلیغاتی به نظر ساده می آید اما باید خاطر نشان کرد که این امر یک موضوع کاملا حرفهای است که باید زیر نظر مجموعهای باتجربه صورت بگیرد. البته این موضوع را نباید نادیده گرفت که برخی روشهای بازاریابی مانند بازاریابی ویروسی و دهان به دهان نیز از طریق همین پلتفرمها عملی میشوندد. مجتمع چاپ روتا یکی از حرفه ای ترین چاپخانه هاست که با استفاده از به روزترین روشهای موجود میتواند بروشورهایی مناسب و با کیفیت برای محصول شما تولید کند. انتخاب پیام مناسب در تبلیغات یکی از مهمترین عوامل موفقیت آن است. 5. از هشتگ های مناسب استفاده کنید. تحقیقات نشان داده که مجلات، تأثیرگذاری زیادی در انتخاب افراد دارد؛ برای مثال اگر در تبلیغِ یک مجله شما وبسایتی را معرفی کنید افراد زیادی به آن وبسایت سر خواهند زد.

2. زیادهگویی و طولانی کردن سخن رابطه منفی با فهم مخاطب و درک پیام دارد، پس سعی کنید پیامهای تبلیغاتی خود را در کوتاهترین زمان و با کمترین کلمات بیان کنید؛ پیامهای طولانی خوانده نمیشوند. این وسط اون پنج شیش میلیون نفری که بازی رو پیشخرید کردن میمونن با یه کلاه گشاد که سرشون رفته. اقتصادهایی که بتوانند از مزیتهای خود برای وابسته کردن دیگر کشورها به خود استفاده کنند کمتر تحریمپذیر خواهند بود. آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اروپا برای تامین نیمی از گاز خود به روسیه وابستگی دارد و همه میدانیم که بر خلاف نفت خام، گاز را نمیتوان(حداقل در کوتاه مدت) از مسیری دیگر تامین کرد. یعنی اگر شما 20 کلمه کلیدی مختلف دارید هر کدام از این کلمات می تواند با هزینه ای جداگانه در رتبه های برتر گوگل قرار گیرد. اگر چه امروزه روزنامهها و مجلات کمتر خریداری میشوند، اما هنوز هم روشی مؤثر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید