تبلیغات (Advertising) و آشنایی با انواع تبلیغات

1904: کودکان Campbell ساخته شد، با هدف اصلی تغییر در تمرکز تبلیغات از یک آگهی تبلیغاتی به یک تبلغیات کلی. پاسخ های احساسی به تبلیغات، هدف فرد برای خرید بیش از محتوای واقعی را تحت تاثیر قرار می دهد. اپل تا به حال کمپین های بسیاری اجرا کرده، اما این یکی از بهترین آنها است. وقتی گرسنهاید، شروع میکنید به دنبال کردن بیلبوردهای تبلیغاتی اطراف جاده، تا ببینید که کجا یک رستوران خوب میتوانید پیدا کنید. یکتانت سرویس جامعی است که به کسبوکارها کمک میکند بیشتر دیده شوند، بیشتر بفروشند و در نهایت درآمد خود را افزایش دهند. ویل اسمیت در حال بازی با کفش های Converse خود در فیلم I Robot دیده می شود. آگهی های بازرگانی یا تبلیغات جستجوی پولی؟ این آگهی قدیمی فورد این موضوع را کاملا نشان می دهد. این قدیمی ترین یا شناخته شدن ترین تبلیغات در لیست ما نیست، اما با گذشت چند سال به قدرتمندترین کمپین ها تبدیل شده و همچنان نیز ادامه می دهد. لیست زیر تشریح انواع تبلیغات است که می توانید از آنها استفاده کنید.

البته روش هایی برای انجام این کار وجود دارد که Hubspot به آنها پرداخته است. انواع مختلفی از تبلیغات اینترنتی وجود دارد که در کانالها و رسانههای گوناگون اجرا میشوند. مادامالعمر: تا وقتی که دو طرف رسانهشان پابرجا باشد، تبلیغ انجام میشود و برای این کار یک هزینه کلی برای همیشه پرداخت میکند. در تیمی بهعنوان گروه تبلیغات باید افراد خلاقی وجود داشته باشد تا تبلیغی هوشمندانه، بهیادماندنی، هیجانانگیز و ترغیبکننده طراحی کنند. در نهایت، تبلیغات مرتبط با هر گروه داشته باشید. کوکا کولا یک کمپین تبلیغاتی دارد که محصول آنها را با دوستان، اعضای خانواده و به سرگرم شدن آنها مرتبط میکند. قصد داریم اعضای بازار هدف در مقابل برند ما چه رفتاری نشان دهند؟ اما روزنامهها مانند مجلات نمیتوانند به بخشهای خاص بازار نفوذ کنند. تبلیغات اینترنتی (تبلیغات دیجیتال)، روشی بسیار مؤثر برای دستیابی به مصرفکنندگان امروزی، بهویژه بازار جوانان است. ممکن است شما در یک تبلیغ مصرفکنندگان را ترغیب کنید که به دلیل محدودیت در زمان فروش محصول، محدودیت در تعداد کالاها و مواردی از این دست، محصول شما را بخرند. گفته بود: کسانی که توانایی خرید خودروی ما را دارند، اینقدر سرشان شلوغ است که وقت تلویزیون نگاه کردن ندارند. به جای اینکه فضای تبلیغاتی گرانبها را روی مشخصات محصول یا جزئیات خدمات خود تلف نکنید، در مورد راه های تاثیر مثبت خرید بر روی مشتریان صحبت کنید.

این ماندگاری نام برند در ذهن، ناخودآگاه باعث خرید محصول از طرف مشتریها خواهد شد. استفاده از جذابیتهای عاطفی در پیامهای تبلیغاتی به سه دلیل اتفاق میافتد: اول اینکه مخاطبان در حالت عادی ممکن است تبلیغ را نادیده بگیرند؛ دوم به این دلیل که احتمال نادیده گرفته شدن تبلیغی با مضامین عقلانی زیاد است؛ دلیل سوم و مهمترین دلیل این است که تبلیغات عاطفی میتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند و پیوندی عاطفی بین مخاطب و برند ایجاد کند. تبلیغ مؤثر تبلیغی است که نوید خدماتی را بدهد که قادر به ارائه آن است. بیشتر و بیشتر، سایت های رسانه های اجتماعی فضای تبلیغ را بر محتوای ارگانیک در اولیت بالاتری قرار می دهند، خب زیرا درآمد بیشتری به همراه دارد. منظور از تبلیغات بیرون از فضای خانه، آگهیها و بنر تبلیغاتی است که روی کابینها، وسایل نقلیه عمومی، نردهها و… این یکی از انواع روش های تبلیغاتی است که میتواند بیشترین تاثیر را روی مخاطبین بگذارد. خب تا اینجا فهمیدیم که تبلیغات گوگل چه کار میکند و چگونه میتواند به ما کمک کند؛ اما هوشمندی گوگل در امکاناتی که دارد، خودش را نشان میدهد. هنگامیکه یک مشتری استدلال تبلیغ را به یاد نمیآورد، موسیقی میتواند به یادآوری بهتر جنبههای بصری و عاطفی آن کمک کند.

تبلیغات خوب به طور کلی بسیار تاثیر گذار، به یاد ماندنی و گاها پرمخاطره طراحی میشود. تبلیغات خوب به گونه ای طراحی می شود که بسیار تاثیر گذار، به یادماندنی و در بسیاری از مواقع جذاب باشد. تابهحال این ایده را داشتهاید که در وبسایتهای مشهور و پر بازدید، کسب و کار خود را در قالب عکس یا ویدئو معرفی کنید؟ برده هرگز گرفتار نشد، اما صاحب کسب و کار فروش، روش جدیدی را برای کشاندن مردم به مغازه خود یافت: تبلیغات! 1994: اولین کمپین ایمیل اسپم شروع به کار کرد. در اواخر سال 1980 میلادی شرکت نایکی کمپین خود را با عنوان Just Do It آغاز کرد. همچنین وقتی داستان ها با یک شخص تشدید میشوند، انگیزه دادن به کاربر برای اقدام بسیار آسان تر است. دو مرحله اول، صرفاً در جهت دادن اطلاعات اولیه به مخاطب است. پیام عمومی تبلیغ، اعتبار برند و باورپذیری مخاطب را به وجود میآورد. تبلیغ، اثربخشی سایر قسمتها و تلاشهای شرکت را چند برابر میکند. در آن زمان، Reebok فروش بیشتری از نایکی داشت و این شرکت برای رقابت در برابر مجتمع کفش ورزشی نیاز به اقدامی سریع داشت.

دیدگاهتان را بنویسید