تبلیغات موثر برای جذب مشتری چگونه است؟

امکان دیجیتالی کردن بیلبوردها (تبلیغات دیجیتال) وجود دارد. همچنین استفاده از نشان IAF “مجمع بین المللی تایید صلاحیت” توسط شرکت های گواهی کننده نامعتبر که تاییدیه مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و یا نهادهای تایید صلاحیت بین المللی را نداشته باشد، غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد . در همین راستا مرکز ملی تایید صلاحیت ایران اعلام کرد: صلاحیت شرکت TUV INTERNATIONAL و موسسه نوآوران صنعت و تجارت بیژن، مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت ایران نمی باشد و ادعای برگزاری هرگونه دوره آموزشی، مشاوره سیستم های مدیریتی و ممیزی، ثبت و صدور گواهینامه با اعتبار مرکز ملی تایید صلاحیت توسط شرکت مذکور غیر قانونی است. به گزارش مرکز ملی تایید صلاحیت ایران: انجام مشاور به همراه صدورگواهینامه توسط سازمان گواهی کننده غیر قانونی بوده و یک سازمان گواهی کننده نباید مشاوره یا پیشنهاد انجام مشاوره بدهد. همچنین باید مردم را به انجام دادن فعالیتی بکشاند، چه آن فعالیت گرفتن یک شماره باشد، چه رفتن به فروشگاه یا قهقهه زدن یا صرفا به فکر چیزی افتادن. گاهی نیز با آن تجارت می کنند و از منافع آن بهره مند می شوند ولی سرمایه گذاری یک پول برای دادن قرض الحسنه به دیگران، سرمایه گذاری والا و ارزشمندی است که اجرمضاعف معنوی و پاداش کثیر را به دنبال خواهد داشت و عده زیادی از آن بهره مند خواهند شد و با بازگشت این پول، مجددا پرداخت قرض الحسنه و اجر مضاعف آن تکرار می شود.

در هر تبلیغ، میتوان از یک مورد یا ترکیبی از این موارد برای جذابتر کردن بهره برد. اما سوالی که برای اکثر مدیران واحدهای صنعتی ایجاد می شود این است که کدامیک از تکنیک های تبلیغات اثربخش تر است؟ در این مقاله سعی خواهیم کرد با معرفی برخی از مزایا و معایب تبلیغات تلویزیونی در برابر تبلیغات ویدیویی آنلاین به این مهم بپردازیم که کدامیک از روش های فوق برای واحد صنعتی ما مفیدتر خواهد بود. یکی از معایب تبلیغات ویدیویی آنلاین نسبت به تبلیغات تلویزیونی حجم بالای محتوای ارائه شده در آن است که این باعث گیج شدن مخاطب نهایی خواهد شد. این چنین مطمئن خواهید شد که به صرفه ترین هزینه را به ازای هر کلیک پرداخت میکنید. ج- وام کمک هزینه فرزندآوری جهت تشویق و ترویج فرهنگ فرزند آوری است که به طلاب جهت تولد فرزند سوم و بالاتر پرداخت می گردد. د- وام کمک هزینه جهیزیه با تصویب هیات مدیره محترم صندوق از سال آینده پرداخت می گردد.ه- وام مسدودی توسط افراد و موسسات از محل موجودی منابع خود نزد صندوق پرداخت می گردد. صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۹ با سرمایه اهدایی حضرت امام خمینی – قدس سره شریف تاسیس گردید و امروز با بیش از چهل سال سابقه افتخارآمیز در پرداخت وام های قرض الحسنه بدون کارمزد ، سود و جریمه تاخیر دارد.

بر کسی پوشیده نیست که تبلیغات تلویزیونی بهترین ابزار برای برندسازی و جا انداختن یک برند است؛ تبلیغات تلویزیونی این قدرت را دارد که در مدت زمانی کوتاه بخش عمده ای از بازار را به خود جذب کند! این برند در یک تبلیغات موبایلی تعاملی، با کمک از فناوری واقعیت افزوده به مخاطبان اجازه میداد تا تجربهای جدید درمورد محصولات مربوط به آکنه به دست آورند. این صندوق در سالهای ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰، مبلغ ۹۴۹ میلیارد تومان به تعداد ۲۰۹ هزارفقره وام پرداخت نموده است. وی گفت: هر فرد به هر میزانی که در حساب خود نزد صندوق موجودی داشته باشد دراجرمعنوی پرداخت قرض الحسنه شریک است. وی افزود: مفهوم لغوی قرض، جدا کردن مال یا اموالی است که به فرد تعلق داشته و به دیگری بدهد، قرآن کریم، زکات و انفاق را مصداق “قرض حسن” ذکر می کند. قرض الحسنه حتی در مواردی بیش از انفاق توصیه می گردد، زیرا با انفاق یکبار مال به فرد بخشیده می شود ولی در قرض الحسنه می توان مال را در گردش قرار داده و بارها به عنوان قرض آن را پرداخت نمود. قرض باعث افزایش روزی و برکت در مال و عمر می شود و ارزش افزوده اجر معنوی آن جبران کاهش ارزش پول را می نماید.

نکتهها یکییکی خودشان را نشان میدهند. این خود نشان از فراگیر شدن بستر دیجیتال در تعاملات روزمره ما ایرانی ها است. خداوند می فرماید کسی که مالی را به صورت زیبا و نیکو از خود جدا کرده و انفاق نماید گویا آن را به خدا داده است . مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه بیان کرد: خداوند برای قرض حسن و نیکو، اجر کثیر, آمرزش گناهان , تشکر و رضایت الهی را وعده داده است در آیه ۲۴۵ سوره بقره آمده است چه کسی به خدا قرض نیکو می دهد. در حقیقت در پیامهای اغراقآمیز تبلیغ، ما با پررنگ کردن ویژگیهای محصول روبروییم و چیزی اضافهتر وجود ندارد؛ اما پیامهایی که بهدروغ باشند؛ برندها به بیان ویژگیهایی از محصول که وجود ندارد و ساختگی هستند میپردازند. همچنین تعدادی ابزار وجود دارد که بسیاری از آنها رایگان هستند و می توانند به شما در اجرای استراتژی تبلیغات کمک کنند. توجه مردم به اموری جلب میشود که خارج از الگوهای رایج باشد (و در بازاریابی هم بیشک الگوهایی وجود دارد). همچنین ممکن است افراد در حالت عادی به تبلیغ توجه نکنند اما باوجود یک موسیقی جالب، توجه آنها جلب شود.

دیدگاهتان را بنویسید