تبلیغات در بلاگفا (درج آگهی در وبلاگها )

4. تبلیغات در ابتدا یا انتهای ویدئوهای وبسایتهایی ازجمله نمناک، ستاره و… اگر کسب و کار شما دارای شبکههای اجتماعی باشد، شانس آن وجود دارد، در بین نتایج جستجوی یک محصول یا خدمات مرتبط ظاهر شود و منجر به آگاهی بیشتر از برند شما شود. ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو با توجه به توانایی آنها برای هدایت ترافیک بیشتر به وب سایتهای شرکت و دستیابی به رتبه های جستجوی بالاتر از گزینههای جذاب دیگر هستند. داشتن یک صفحه در شبکههای اجتماعی دقیقاً رتبه بندی جستجو را بهبود نمیبخشد، اما مطمئنا این صفحه ترافیک بیشتری برای شما میآورد. بیشتر افراد برای یافتن محصولات یا خدمات بصورت آنلاین، از Google ، DuckDuckGo ، Bing یا سایر موتورهای جستجو استفاده میکنند. رهبری» رسیده، جهت درج بصورت آگهی در روزنامه، ارسال میگردد. بین تبلیغات چاپی، حمایت مالی رادیویی، آگهی های تلویزیونی و رسانه های اجتماعی، فرصت های بی شماری برای شما و برند شما وجود دارد.

شاید فکر کنید با وجود اپلیکیشنهای سریع و در دسترس، فرستادن ایمیل آنقدرها هم رواج نداشته باشد اما اشتباه فکر نمیکنید! شاید نتوانید به سراغ تبلیغات در فضای مجازی بروید اما میتوانید برای کسبوکار خودتان یک صفحه ایجاد کنید و سپس با یک استراتژی مناسب آن را رشد دهید. شاید بهترین و موثر ترین روش برای تبلیغات محیطی از نظر دید استفاده از بیلبورد باشد. دو سری از نتایج برای من نشان داده میشود. « سازمان» نامیده میشود. نه تنها محصولات و خدمات شما را به افراد متعددی معرفی می کنند، بلکه صفحات اجتماعی شما را ارتقا می دهند و طرفداران شما بیشتر میشود. وقتی شما بیلبوردی در سطح شهر برای تبلیغات میزنید، هر آدمی از هر سن، جنسیت و قشری ممکن است آن را ببیند. به طور طبیعی وقتی که شما بتوانید محصول و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتری نشان دهید و مشتری را برای خرید آن ها ترغیب کنید، فروش و در صد سود شما نیز بالاتر می رود.

فعالیت رقبا را به صورت مستمر دنبال میکند. یک تبلیغ محیطی مناسب، مشتری را کنجکاو می کند که به دنبال استفاده از آن محصول و خدمات برود و این جاست که باید از افراد متخصص در این زمینه استفاده نمود تا علاوه بر به دست آوردن مشتریان، بتوان سهم مناسبی در میان بازار رقبا نیز به دست آورد. بیلبورد های تبلیغاتی در صورتی که دارای طرح های خلاقانه باشند و در ایجاد آن ها تفکر و ایده های مناسبی استفاده شود می توانند تاثیرگذاری بیشتری نسبت به روش های دیگر داشته باشند. ازجمله اقداماتی که میتوان در جهت به تأخیر انداختن اثر فرسودگی انجام داد؛ ایجاد تنوع در تبلیغ و یا به عبارتی ایجاد نسخههای مختلف از آن آگهی است. اکثر تبلیغات، هدف یکسانی دارند و قصدشان معرفی برند، شرکت یا سازمان است. ترجیح اکثر مردم محصولاتی است که از ویژگیهای زیادی برخوردار باشد. پس باید به این نتیجه رسید که بجای نوشتن عبارت “Buy Me” در تبلیغات، باید تمرکز شما برای ساختن تبلیغاتی باشد که با یک مقدمه یا معرفی درباره کالای مورد فروش، شروع شود و بعد مردم را متقاعد کند که چرا باید آنرا بخرند.

تبلیغات شبکههای اجتماعی برخلاف تبلیغات آفلاین و سنتی، امکان هدفگیری دقیقتر و گستردهتر مخاطبان را فراهم میکنند. فقط کافیه نگاه کوتاهی به کسب و کارهایی که دارن از این امکان ویژه استفاده میکنن بندازید. کسب و کارها از این امکان به نفع خود استفاده کرده و تبلیغات خود را با استفاده از اینترنت به دست مخاطبان خود میرسانند. همین موضوع می تواند اهمیت این نوع از تبلیغات را بسیار بالا ببرد. از آن زمان، ایالات متحده از این الگو پیروی کرده و نام های اصلی را از جلوی بطری ها و قوطی های خود با مارک کوکا چاپ می کند. پس در مرحله اول، شما او را از این محصول خود آگاه می کنید. در واقع زمانی که یک تبلیغات محیط به نیاز مردم توجه کند و خلاقیت ویژه ای به همراه داشته باشد می تواند در کم ترین زمان ممکن ذهن مشتری را به تصرف خود در بیاورد. آنها ممکن است خواننده یک وبلاگ با موضوع خبری، سیاسی، اجتماعی ، هنری، علمی یا تفریحی باشند و با توجه به حجم بالا و تنوع موضوعی وبلاگهای بلاگفا گستره زیادی از کاربران فارسی زبان و با سلایق، جنسیت، سن و تحصیلات و شغلهای مختلف هر روز به وبلاگهای زیر مجموعه بلاگفا سر زده و آنها را مطالعه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید