تبلیغات اینترنتی – استودیو نماد

این امکان به خودی خود، هزینهی تبلیغات را کاهش میدهد زیرا مجبور نیستید برای عموم مردم تبلیغات کنید! امروزه دیگر افراد کمی به سراغ کتابها و مجلات آشپزی میروند زیرا به راحتی و با تایپ کردن چند کلمه، میتوانند دستور پخت غذای مورد نظر را با چند رِسِپی مختلف پیدا کنند. یکی از انواع روشهای تبلیغاتی که ما به وفور در زندگی روزمره خود ملاحظه می کنیم و به عنوان تبلیغات محیطی و یا تبلیغات سنتی می توانیم از آن یاد کنیم ، تابلوهای تبلیغاتی هستند که گاهاً به نظر برای ما عادی شده اند و گمان می کنیم تاثیر آن در زندگی ما انسانها که هر روز و به طور مدام تابلوها را ملاحظه می کنیم کم رنگ شده است اما زمانی که آن تابلو برداشته شود و یا تعویض گردد کاملاً تغییرات حاصل شده را حس خواهیم کرد که این نشانه موثر بودن تبلیغ است . توجه داشته باشید که اکثر آگهینامهها و نشریات اصولاً در همان روز اول دور انداخته شده و خوانده نمیشوند. یا در مثالی دیگر، تبلیغات بر روی بیلبوردهای خیابان یا پمپ بنزینها، تنها برای کسانی قابل مشاهده است که از آن خیابان عبور میکنند و یا در همان پمپ بنزین توقف میکنند؛ این در حالی است که تبلیغات اینترنتی در هر ساعتی از شبانهروز که کاربر به اینترنت دسترسی دارد، میتواند قابل نمایش باشد و نسبت به شیوههای سنتی تبلیغات، چندان محدود به زمان و مکان نیست.

موبایلتان دیگر تنها وسیله ارتباط بین فردی شما نیست. اصولاً کسی که سفارشات مشتریان را به آنها تحویل میدهد تنها مسئول انتقال نیست بلکه همزمان نماد شخصیت برند شما و یک رسانه تبلیغاتی است. فقط باید از یاد نبریم که هر ارتباطی قواعدی دارد بد نیست درزمینهٔ کار با شبکههای اجتماعی چون اینستاگرام و پیامرسانهای اینترنتی چون تلگرام نیز نکات زیر را مدنظر قرار دهید. اول با شبکه پر طرفدار اینستاگرام شروع میکنیم. این بالن ها با گاز هلیوم پر می شوند و برفزار آسمان در ارتفاع 30 تا 50 متری از سطح زمین قرار می گیرند. این کار باعث می شود شما همواره سئوی قوی تر، سایتی پر مخاطب تر و کاربرپسندتر داشته باشید. 2. زیادهگویی و طولانی کردن سخن رابطه منفی با فهم مخاطب و درک پیام دارد، پس سعی کنید پیامهای تبلیغاتی خود را در کوتاهترین زمان و با کمترین کلمات بیان کنید؛ پیامهای طولانی خوانده نمیشوند. اگر هنوز روی پلتفرمهای تلفن همراه سرمایهگذاری نمیکنید، وقت آن است که وارد عمل شوید؛ زیرا نهتنها دسترسی بهتری خواهید داشت و تعامل کاربر را بهبود میبخشید، بلکه SEO خود را از طریق الگوریتم Google First Mobile در تبلیغاتی که در وبسایت خود نشان میدهید، را بهبود میبخشید.

تصور کنیم که شما یک کالا برای فروش دارید، اما مشتری هدف شما، هیچ اطلاعی از آن ندارد . این کار با هدف انجام فروش در میانمدت و بلندمدت انجام میشود. نگران نباشید در تبلیغات دیجیتال این کار هوشمند و اتوماتیک انجام میشود. کار به نوع تبلیغ و متنش ندارم. تبلیغات اسپانسری یعنی یک شرکت میخواهد، در ازای پرداخت هزینههای یک برنامه، نام شرکتش را تبلیغ کنند. با داشتن اینترنت و موبایل، یک شرکت میتواند هزینههای بازاریابی خود را به طرز قابل توجهی به حداقل برساند. اما استفاده از تبلیغات محیطی یک تفاوت عمده با برخی از روش های دیگر دارد و آن تفاوت این است که در تبلیغات محیطی، قبل از اینکه مشتری به مرکز خرید و یا بازار مراجعه نماید، نام محصول خدمات در ذهن او حک شده است. می توانید ماکت سه بعدی از یک رژ لب ، ریمل یا لاک را بسازید و نام فروشگاه خود را روی آن حک کنید. خب حالا گوگل با شبکه جستجوی خود به شما کمک میکند یکی از آن جایگاههای بالای نتایج را از آن خود کنید و در ازای آن باید مبلغی را به گوگل پرداخت کنید. وقتی افراد چیزی را در اینترنت جستجو میکنند، برندها و شرکتها دوست دارند که در صدر نتایج گوگل باشند تا مخاطب، آنها را برای بازدید و خرید انتخاب کند؛ میدانید که نتایج اول گوگل همیشه بیشترین احتمال کلیک را دارند.

این شرکتها بهسادگی به شما امکان میدهند که از طریق امکانات آنان اقدام به ارسال پیامک نمایید. یکی از راههای کمهزینه و بسیار کارآمد برای تبلیغ در سطح محلی، ارسال پیامک است. ویژگی ها جزئیاتی از محصول یا خدمت شماست، اما منفعت توضیح می دهد که یک فرد چرا باید محصول را بخرد و پس از خرید زندگی اش چگونه بهتر می شود. در تبلیغات همسان بنرها به صورت عکس همراه با یک متن کوتاه به عنوان توضیح هستند یعنی تبلیغ به صورت بنر متحرک یا GIF نداریم. هر کدام از کلیکها و لایکهایی که در فضای مجازی صورت میگیرد، ابعادی از شخصیت ما و سایر مخاطبان و همچنین نیازهایمان را عیان میسازد. در دنیای امروز ما تبلیغات را به دو دسته تبلیغات آنلاین و تبلیغات آفلاین تقسیم میکنیم. اگر چه تبلیغات بسیار قدیمیتر از تکنولوژی است، با این حال با ظهور عصر کامپیوترها، تبلیغات به دو دسته سنتی و دیجیتال تقسیم شده است. با وجود آن که تبلیغات آنلاین، شکل جدیدی از تبلیغات است، اما از زمان ابداع آن تاکنون، رشد فوقالعادهای داشته و توانسته شیوههای قدیمیتر و سنتی تبلیغات را کنار بگذارد که از عمدهترین دلایل آن، مزایایی است که این شیوهی نوین تبلیغات نسبت به شیوههای تبلیغات سنتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید