بهترین روش های تبلیغات سایت و فروشگاه اینترنتی

امروزه اکثر افراد دارای تبلت و یا گوشی هوشمند هستند که در طول روز بارها آن را چک میکنند؛ به همین دلیل تبلیغات موبایلی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. تبلیغات موبایلی سریعا شخصی سازی شده و موثر است و درست مانند تبلیغات آنلاین هزینه بسیار کمی دارد. تبلیغات و بازاریابی اینترنتی به مراتب ساده تر از روش های دیگر است؛ چراکه می توان با کمک ابزار های آنلاین مختلف امار های دقیق تری از رفتار های مخاطبان تهیه کرد و بر اساس این آمار ها بازار هدف را انتخاب کرده و تبلیغات پرداخت. کسب و کارهای مختلف میتوانند به وسیله ثبت درخواست در این سیستمها و ثبت بنر خود و مشخصات سایت، شروع به تبلیغات بنری نمایند. استفاده از این نوع محتواها به عنوان تبلیغات، برای کسب و کارهای مختلف بسیار مفید و پربازده بوده است. کسب و کارهای مختلف با استفاده از تبلیغات ریمارکتینگ یا ریتارگتینگ، تلاش میکنند تا کاربرانی که قبلا از سایت بازدید کردهاند را به مشتری تبدیل کنند.

در تبلیغات اپلیکیشنی که در قسمت قبل توضیح داده شد، از اپهای مختلف به منظور تبلیغات استفاده میشود، اما در روش تبلیغات نصب اپلیکیشن، از روشهای موثری مانند تبلیغات در گوگل پلی و اپ استور استفاده میشود. هدف از این روش تبلیغاتی، افزایش ورودی، جلب توجه کاربر، معرفی محصولات و برندینگ، نصب اپلیکیشن، ثبتنام در سایت، دانلود و… در وبلاگی که به منظور تبلیغات همسان راه اندازی کردهاید، باید در مورد موضوعات پیرامون کسب و کارتان صحبت شود، اما منظور از این موضوعات، تنها تولید محتواهای تبلیغاتی و معرفی محصولاتتان نیست، بلکه باید به تولید محتوای مفید و ارزشمند برای کاربر نیز بپردازید. این روش علاوه بر افزایش فروش، سبب برندسازی و معرفی کسب و کارتان نیز خواهد شد. این امر سبب سئو سایت کسب و کار مورد نظر نیز خواهد شد. به جای اینکه فضای تبلیغاتی گرانبها را روی مشخصات محصول یا جزئیات خدمات خود تلف نکنید، در مورد راه های تاثیر مثبت خرید بر روی مشتریان صحبت کنید.

یکی از ابزارهای مورد استفاده در این زمینه، گوگل ادز است و هزینه این نوع تبلیغات معمولا به ازای هر کلیک محاسبه میشود. کلمات کلیدی در این نوع بازاریابی باید مرتبط با کسب و کار شما باشد و بدین ترتیب با جستجوی کلمات کلیدی انتخابی شما، کسب وکارتان در موتورهای جستجو، به کاربر نمایش داده میشود. به همین دلیل شما فرصت خوبی برای فروش محصولاتتان در پینترست دارید؛ به خصوص اگر محصولاتی لاکچری و گرانقیمت تولید و عرضه میکنید. اگر از این شیوه ها به درستی استفاده کنید، این تکنیک های تبلیغاتی معجزه هایی را در تلیغ محصول و خدمات شما به وجود می آورد. در حالت کلی پیام شناختی با تأکید و تمرکز بر یکی از ویژگیهای بالقوه محصول بر باور افراد درباره آن محصول تأثیر میگذارد. برای مثال تبلیغ اپل برای محصول آیپد خود شامل خلاقیت و سادگی بود. به عبارت دیگر یك رابطه منطقی میان تبلیغ و برنامه وجود دارد. کاربر با کلیک بر روی این تبلیغ، مستقیم به صفحه اصلی سایت شما یا هرجایی که شما لینک داده باشید، هدایت میشود. امروزه بنرهای تبلیغاتی را علاوه بر بیلبوردها بر روی MUPI ها، دریچههای نمایش، باجههای تلفن و خودپردازها و هر جای دیگری از نقاط شهر که دارای صفحه نمایش است، مشاهده میکنیم.

موثرترین روش برای افزایش نصب اپها بر روی تلفن همراه، تبلیغات اپلیکیشنی است. تقریبا از زمانی که سرویس ایمیل ایجاد شده است، تبلیغات ایمیلی نیز به روی کار آمده و این روش تبلیغاتی سابقه درخشانی در بازدهی بالای تبلیغات دارد. این نتایج در واقع همان کسب و کارهایی هستند که در قبال پرداخت وجه به گوگل، سفارش تبلیغ دادهاند. 1. تبلیغ باید درونمایهای ذاتی داشته باشد تا هرکسی را به سوی خود بکشد. تبلیغات اینترنتی با استفاده از این روش هدفمند انجام میشود؛ به صورتی که با استفاده از امکان بازاریابی اختصاصی، که در بیشتر شبکههای اجتماعی وجود دارد، سبب ایجاد کمپینهای جدید برای کسب و کارها میشوند. مشتریان هر روز با هزاران پیام بازاریابی، علاوه بر پیام شما، بمباران میشوند. شیوه محاسبه هزینه تبلیغات بنری به طور معمول به صورت کلیکی (PPC) یا به ازای هر نمایش (CPM) است. البته اغلب شبکه های اجتماعی روش تبلیغات بنری رو هم می پذیرن . یکی از رایجترین انواع تبلیغات اینترنتی که در همه جا قابل مشاهده است، تبلیغات بنری میباشد. برای بنر های اینترنتی اندازه های استانداردی در نظر گرفته شده و بهتره بنر های تبلیغاتی تون رو بر اساس این اندازه ها بسازید .

دیدگاهتان را بنویسید