انواع روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری

به طور کلی تبلیغات در شبکه ها و صفحات اجتماعی با توجه به سهولت دسترسی مخاطبان به این شبکه ها باید به صورت هدفمند انجام شوند. داشتن یک صفحه اجتماعی مناسب و استفاده از آن یا دیگر صفحات در شبکه های اجتماعی یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد. کاربران این شبکه ها رنج سنی گسترده ای دارند و با علایق و سلایق مختلف همواره به دنبال صفحات مناسب سلیقه خود می گردند تا آن را دنبال کنند؛ از همین رو کسب و کار ها با شناساندن خود به بهترین شکل به جامعه هدف می توانند مخاطبان علاقه مند خود را جذب کرده و تبلیغات خود را در این جامعه ایجاد شده انجام دهند. صفحات اجتماعی به صفحاتی گفته می شود که انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد و کارابران آن ها را به دلایل مختلفی دنبال می کنند. این روش تبلیغاتی، با توجه به نوع اطلاعات شخصی از قبیل سن، جنسیت، محل زندگی و غیره که کاربر به شبکه اجتماعی که در آن عضو است می دهد، می تواند به عنوان یکی از بهترین روش تبلیغاتی که دقت بسیار بالایی دارد، محسوب گردد.

در بسیاری از طرح های گرافیکی این رنگ ها را مشاهده می کنید ، قالبا این رنگ ها به صورت تک رنگ یا حالت های ترکیبی مورد استفاده قرار میگیرد ، به اما بطور مشخص این رنگ ها در بسیاری از طرح های گرافیکی مورد استفاده قرار گرفته اند و هنگامی در تبلیغات به تصویر کشیده شده اند از بازخورد خوبی توسط کاربران و بیننده طرح برخوردار بوده است . اما اگر قرار باشد در رنگ های زمینه ای مانند بنفش ، از رنگ مشکی یا رنگ های تیره استفاده نمایید باید منتظر شکست در طراحی خود باشید . در متن اول ، هیچ الزامی برای استفاده از رنگ سفید وجود ندارد و انتخاب به صورت دلخواه توسط طراح صورت میگیرد ، اما نکته اینجاست که باید رنگ را با دقت انتخاب نمایید . رنگ شما باید کاملا خوانا باشد ، حال می توان از رنگ سفید یا زرد تک رنگ استفاده نمایید ، رنگ زرد هم میتواند خوانایی خوبی در پس زمینه ی بنفش ایجاد کند .

به عنوان کسبوکار احتمالاً برای شما مشکل خواهد بود که بخواهید با ناشران زیادی(وبسایتهای تبلیغ پذیرنده) در فضای وب تعامل ایجاد کرده و تبلیغاتتان را انجام دهید. در تصویر بالا ، وقتی متن پارسی طرح ایرانیان را بر روی تم زرشکی قرار داده ایم ، انتخاب رنگ سفید به عنوان رنگ متن بهترین گزینه برای این پس زمینه رنگی به حساب می آید ، در نقطه ای مقابل ، پس زمینه ی آبی رنگ را می بینید که با متنی به رنگ زرشگی تیره نوشته شده است ، خوانایی در متن اول و عدم خوانایی در متن دوم کاملا یک نشانه مهم برای انتخاب درست رنگ هاست . خود است . در این مسیر توجه به تمام عناصر تبلیغاتی و گرافیکی یک الزام برای موفقیت در تبلیغات و جذب مشتری می باشد . بسیاری از کسب و کارهای موفق بدنبال معرفی خود به بازارهای داخلی و خارجی و جذب مشتریان بیشتر هستند. در این دوره در اروپا کیفیت بصری تبلیغ یا همان تصاویری که در تبلیغها توسط یک شرکت تبلیغاتی به کار گرفته میشد، بسیار پیشرفت کرد؛ زیرا هنرمندان تصویرگر مانند تولوز لاوتک (Toulouse-Lautrec)، اوبری بیرسلی (Aubrey Beardsley) و آلفونس موچا (Alphonse Mucha) کارهای تصویرگری یا هنری خود را در این راه بهکار گرفتند.

برای تبلیغات آنلاین چه اصطلاحاتی را بلد باشیم؟ رنگ ها در هر کجا که استفاده شوند ، یک سلاح خطرناک و قدرتمند هستند ، برای این نظریه دلایل زیادی وجود دارد که اگر این مطلب را تا انتها بخوانید متوجه خواهید شد که در چه زمانی در تبلیغات رنگ ها حکم سلاح را دارند و در چه زمانی حکم نابود کننده ، ما در این مطلب به جنبه های مختلف استفاده از رنگ ها در تبلیغات اینترنتی و همچنین فیزیکی می پردازیم و در پایان این مطلب شما به این درک می رسید که در چه مواقعی از نمایش آگهی تمام هوش خود را بکار ببرید تا با استفاده صحیح از جایگاه رنگ و نحوه بکارگیری آن ، سمت قدرت رنگ ها قرار بگیرید و نهایت استفاده را از رنگ های موثر در تبلیغات ببرید . رنگ ها در تبلیغات سلاحی قدرتمند هستند ! با این حال می توان گفت تبلیغات در شبکه های اجتماعی با توجه به استفاده ی گسترده ای که امروزه با پیشرفت و فراگیر شدن تلفن ها همراه هوشمند از آن ها می شود، از بهترین روش های تبلیغات اینترنی محسوب می شوند. این شبکه ها امکان دیده شده در یک جامعه گسترده از مخاطبان مختلف را به شما خواهد داد و علاوه بر آن می توان محتوایی که توسط دیگران دیده می شود را به صورت هدفمند مطابق سلیقه و سبک زندگی آن ها تعیین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید