انواع تبلیغات [ 10 نوع تبلیغ برندهای معتبر ]

اگرچه تبلیغات تلویزیونی پرهزینه است، اما تا به امروز یکی از بهترین انواع تبلیغات بوده و بیشترین دسترسی را برای مخاطبان زیادی دارد. و بدین ترتیب پیج یا کانال خود را به دیگران معرفی کنید. در حالت کلی تبلیغات به یک فرآیند اشاره میکند، فرآیندی که در آن یک کالا، برند یا خدمات بهمنظور فروش به مخاطبان یا جلب علاقه و تعامل آنها ارائه میشود. وقتی تأثیر مستقیم بر زندگی آنها داشته باشید، افراد احتمالاً به کارهای شما مطلوب نگاه میکنند. دراینبین تولیدکنندگان احساس نیاز شدیدی به داشتن یک مارکِ تجاری پیدا کردند تا محصولات خود را از سایر محصولات متمایز کنند و با آن نام شناخته شوند. در این مقاله نمونه هایی از انواع تبلیغات مختلف را معرفی میکنیم که شرکت ها می توانند برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود از آنها استفاده کنند. برای آنها دوستانشان از مهمترین افراد هستند. مثلاً برای دسترسی و جذب مشتریانی که نام آنها را ستیزهجویان (strivers) گذاشتیم؛ به تبلیغ سرگرمکننده و مد روز نیاز است.

کاربران می توانند نام فروشگاه و همچنین آدرس آن را مشاهده کنند. سایت هایی که ماهیت مارکت پلیسی دارند بستری را فراهم کرده اند که فروشنده ها بتوانند یک فروشگاه مجازی روی این سایت داشته باشند. شما ممکن است بتوانید مخاطب خاصی را بر اساس سطح درآمد، تحصیلات، جنسیت، سطح تحصیلات، وضعیت تأهل، سن و قومیت هدف قرار دهید. بنابراین، هنگام اجرای یک کمپین تبلیغاتی، ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید نتایج قابلتوجهی را مشاهده کنید. دقت کنید که طنزهایی که در تبلیغ استفاده میشود باید بافرهنگ جوامع متناسب باشد، در غیر این صورت ممکن است نتیجه عکس بدهد. اما، ترویج با هدف تولید نتیجه در کوتاهمدت انجام میشود. شما میتوانید هزینههای مربوط به تبلیغات و ترویج را به هدف فعالیتهای حسابداری و مالیاتی به یک شیوه ثبت و ضبط کنید. اگر میخواهید مشتریان خاص را هدف قرار دهید، تبلیغات مؤثرتر از ترویج است. ارسال کالا به مشتری هم یک امر توافقی است بعضی از سایت های مارکت پلیس ارسال کالا را خود انجام می دهند، برخی آن را به عهده فروشنده می گذارند. مشتری با توجه به کلمات کلیدی که جستجو میکند، محصول و سایت شما برایش نمایش داده میشود.

بابک هم توسط گوگل، کلی تبلیغ در سایتش نمایش میدهد، بدون اینکه کار دردسر خاصی داشته باشد. اینکه مخاطب شما چه شغلی دارد؟ بدیهی است که تداوم فعالیت در چنین بازار گسترده ، پویا و پر رقابتی ، نیاز شدیدی به وجود روابط حرفه ای ، امنیت شغلی ، فضای سالم رقابتی و مقررات روشن و جامع بین تمامی دست اندرکاران و فعالان این صنعت داشت. تبلیغ درنهایت به گروهی از مشتریان بالقوه دست پیدا میکند. سایت دیجی کالا سایتی است که انبارداری و ارسال سفارشات مشتریان را خودبه عهده دارد. بسیاری از مشتریان معتقدند که محصولات و خدماتی که توسط برندهای شناخته شده وارد بازار میشوند در مقایسه با برندهای گمنام، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. گوگل نیز در سال 1998 به پیروی از آن ها وارد شد. یکی از ترفندهای این نوع تبلیغات این است که تبلیغکننده در پیام خود به مخاطب بفهماند محصول موردنظر در فروشگاهها قابلدسترسی نیست و شما محصول را با این امتیاز (تخفیف، تماس رایگان، پست رایگان و…) تنها در این مدتزمان محدود میتوانید خریداری کنید.

اعداد و ارقام کسبوکار کوچکتان را بررسی کنید و ببینید آیا میتوان از آمارها ایده جذابی به دست آورد؛ اگر در مدتی کوتاه بیشتر از ۱۰۰۰ مشتری به دست آوردهاید یا خدمات را با درصدی بالاتر از استاندارد ارائه میدهید پس یک داستان جذاب برای گفتن دارید. سایت کجارو نمونه دیگری از این دست سایت هاست که علاوه بر معرفی جاذبه های گردشگری به معرفی هتل ها و رستوران ها به همراه موقعیت مکانی آن می پردازد. مشتری ها یا کاربران می توانند به سایت رابط مراجعه کنند تعداد زیادی فروشنده و کالا را مشاهده کنند و خرید خود را از این طریق انجام دهند. از طرف دیگر، ترویج هزینههای زیادی را شامل نمیشود. از طرف دیگر، ترویج راهی برای بازاریابی یک سرویس یا محصول از طریق ابزارهای پویاتر است. تنها هزینهای که برای جذب مشتری از این طریق میپردازید مقداری زمان و احتمالا اهدای تعدادی محصول رایگان است که قطعا ارزشش را خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید