انواع تبلیغات [ 10 نوع تبلیغ برندهای معتبر ]

تبلیغات خوب به گونه ای طراحی می شوند که به شدت تاثیرگذار، به یادماندنی، و گاها با شیطنت هایی همراه باشد. ۳- امکان تبلیغ گوگل برای سایت هایی با پسوند دامنه IR وجود ندارد و بایستی سایت را بر روی دامنه های بین المللی مانند (com, net, org, …) پارک نمایید و مجدد اطلاع دهید تا تبلیغ فعال شود. با این حال، انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارند که به آنها خواهیم پرداخت. این آگهی ها مخاطبین بسیاری دارند و ممکن است میلیون ها نفر آنها را مشاهده کنند. مخاطبین چطور به دلیل تنوع محتوا و سطح بالاتر کاربران نسبت به رسانههای سرگرمی، دانلودی و حتی خبری، بازار هدف جذابتری برای شرکتها به شمار میروند. آگهی با هدف شروع میشود، آگهیدهنده قصد دارد با ایجاد ارتباط، اطلاعات خاص را به گروهی از مصرفکنندگان انتقال دهد تا آنان را به خرید محصول خود ترغیب کند در بازاریابی محصولات اهمیت خاصی برای تبلیغات در نظر گرفته شده است. عنوانی تکاندهنده، تصویری غیرمنتظره، ترفندی غیرعادی در افتتاحیه عرضه محصولات یا داشتن ویترینی عجیب در فروشگاه همه این قدرت را دارند که مردم را بر جای خود میخکوب کنند و به شگفت آورند. اینها یکی از پرهزینهترین انواع تبلیغات هستند، زیرا مردم نمیتوانند از آن صرف نظر کنند، کانال را تغییر دهند یا از آنجا دور شوند.

برخلاف اکثر وبسایتهای ایرانی که عموما بنرهای تبلیغاتی را در مکانهای پرت و دور از دیدرس کاربر قرار میدهند یا انبوهی از بنرها را کنار یکدیگر قرار میدهند، زومیت بنرهای تبلیغاتی خود را در بهترین مکان و در دید مخاطب خود قرار میدهد و ابعاد بنرها نیز به صورت استاندارد در نظر گرفته شده است تا طراحی بنر مناسب فراهم شود. تبلیغات نصب اپلیکیشن (CPI) از جمله محبوب ترین نوع تبلیغات دیجیتال در تپسل است.تبلیغات CPA یا عضویت کاربر نیز از جمله خدمات تپسل می باشد. به همین دلیل، این نوع تبلیغات از اهمیت بالایی برای توسعهدهندگان برخوردار هستند. در این نوع از تبلیغات آنلاین فقط به ازای هر 1000 بازدید، تبلیغ کننده هزینه پرداخت میکند. تبلیغات آنلاین به قدری موثر شده است که می توان یک تبلیغ خاص را برای یک فرد خاص در سن خاص در یک مکان خاص در یک زمان خاص هدف قرار داد. هرکدام از استراتژیهای پیام گفتهشده، شامل راهبردهای شناختی، عاطفی و مفهومی تأثیری خاص بر مخاطب خواهد گذاشت؛ این تأثیرات از آگاه کردن و دادن اطلاعات به مخاطب، تأثیرگذاریهای عاطفی و احساساتی، ترغیب کردن مخاطب شروعشده و درنهایت به خرید منجر میشود. هر چند تاثیر پول در تبلیغات بر هیچکس پوشیده نیست؛ اما هر چقدر هم پول خرج کنید و استراتژی مشخصی برای آگهی نداشته باشد، احتمال تاثیرگذاری آن را پایین میآورید.

فرصتهایی را برای خلاقیت در تبلیغ فراهم میکند. در کمپیگ آگهی حتماً باید استراتژی خلاق داشته باشیم. در رپورتاژ آگهی میتوانید محصول یا سرویس خود را به جامعهی مخاطب زومیت معرفی کرده و لینک مستقیم و Follow به وبسایت خود دریافت کنید. نیازی نیست که جوایز خیلی بزرگ و گرانقیمتی در نظر بگیرید؛ چند محصول رایگان یا خدمات تکمیلی برای جذب مشتریان بالقوه کافی است. امکان فعال کردن تبلیغاتی که حاوی مطالب بالفعل و بالقوه هر چیز نژادپرستانه، اهانت آمیز به اقوام و فرهنگها و ادیان باشد، نیست. مدتزمانی که قرار است کمپین به طول بیانجامد باید در ابتدا مشخص شود. و البته میتوانید مشخص کنید که هر کدام از ویدیوها برای کدام گروه از مخاطبان نمایش داده شود؛ برای نمونه، تبلیغ بانک برای کاربران اروپا و آمریکای شمالی، تبلیغات تاکسی اینترنتی برای کاربران موبایل و تبلیغ اپراتور روی سیستمعامل ویندوز. فرض کنید، وارد یک سایت یک فروشگاه اینترنتی شدهاید و چرخی زدهاید، هنگام خروج، آن بالای صفحه از شما میپرسد که میخواهید مطالب یا محصولات جدید به شما اطلاع داده شود یا خیر؟ این سه ارزش، کاملاً به هم وابسته هستند؛ میتوان گفت نوآوری بدون کیفیت ارزشی ندارد و یا درک مصرفکننده از برند باید با استفاده از نوآوریِ باکیفیت اتفاق بیفتد.

دوره طلایی خلاقیت در شرکت تبلیغاتی، زمانی اتفاق افتاد که در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ احیای هنر و به دنبال آن الهامبخشی و شهود در هنرمندان و هنر اتفاق افتاد. رپورتاژ آگهی همچون دیگر مقالات زومیت در لیست مطالب و آرشیو سایت برای همیشه باقی میماند و از این رو شما همواره ریفرال از زومیت را خواهید داشت. تبلیغ همیشه باید دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد و احساسات افراد را برانگیزد. سرمایه گذاری بی نتیجه در عرصه تبلیغات همیشه بزرگترین کابوس بازاریاب ها بوده است. دو سال بعد برندها سرمایه گذاری خود را با اسپانسر شدن برنامه های رادیویی افزاییش دادند، و در نهایت مفهومی به عنوان محتوای اسپانسری شناخته شد. دو انسان که یکی از آنها با نام مک و دیگری به نام پیسی است در حال صحبت با یکدیگر هستند. به دنبال راهی باشید که در دهان مردم بیفتید؛ آنها شما را بدون دریافت هیچ هزینهای به دوستان خود معرفی میکنند و این باعث رشدتان خواهد شد. اطلاعات بدیهی یعنی اینکه مارک محصول شما چیست؟ برای تبلیغی که داستان داشته باشد و این داستان باعث شگفتی افراد شود، از الگوهای مرسوم تجاوز کند و مسائل بدیهی را به شکلی غیرمنتظره مطرح کند، شما به خلاقیت نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید