انواع تبلیغات [ 10 نوع تبلیغ برندهای معتبر ]

کارشناسان تبلیغات آسمونی، با بررسی مشاغل مختلف، برنامه های هدفمند متفاوتی جهت بهترین شدن شما دارند. انتخاب بهترین روش تبلیغات اینترنتی کمی سخت است و نمیتوان بهترین روش بازاریابی محصول را از بین مواردی که گفته شد، پیدا کرد. اگرچه تبلیغات تلویزیونی پرهزینه است، اما تا به امروز یکی از بهترین انواع تبلیغات بوده و بیشترین دسترسی را برای مخاطبان زیادی دارد. شرکتها سخت کار میکنند تا نامهها به جای اسپم شدن به صندوق ورودی مشتری برسد. درسته که این نوع تبلیغات به اندازه روزهای اول محبوب نیستن، اما نباید در برنامه استراتژی شرکتها به طور کامل نادیده گرفته بشن. با استفاده از فناوری، شرکتها راههای جدیدی برای هدف قرار دادن مصرفکنندگان و ردیابی اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی خود به دست میآورند. در برنامهریزی استراتژیک برای یک کمپین تبلیغاتی، باید جهت و محدوده کاریمان را در ابتدا برای کل مدتزمان تبلیغ مشخص کنیم تا به چشمانداز و هدف تعیینشده برسیم. یعنی در سطح شهر راه بیوفتید و ببینید کجا بهتر است تبلیغات گسترده کنید تا دیده شوید؟ مثلا کسب و کارهایی که حاشیه سود بالایی دارند یا نیازمند نمایش کاتالوگ محصولات خود به مشتریان می باشند ویا فعالیت آن ها گسترده تر است می توانند از سایت شخصی برای بازاریابی محلی خود استفاده کنند.

استراتژی بازاریابی گسترده یک شرکت، معمولا شامل یک طرح تبلیغاتی است. به همین دلیل امروزه ما اصطلاح IMC یا Integrated Marketing Communications (ارتباطات یکپارچه بازاریابی) را زیاد میخوانیم و میشنویم. این نگرانی بیمورد نیست؛ زیرا امروزه بسیاری از افراد بیشتر زمان خود را در فضای مجازی و رسانههای اجتماعی میگذرانند. تبلیغ زمینه فرصت های شغلی بیشتر را برای خبرگان و افراد زبده نظیر عکاسان تبلیغاتی، کارتونیست ها، طراحان، موسیقی دانها، مدل ها و سایر افرادی که در آژانس های تبلیغاتی مشغولند، فراهم می سازد. این کار در قرن 21 کمی بی معنی است، چراکه تمام امور به صورت آنلاین انجام میشوند و تعداد افرادی که در سطح اینترنت به دنبال خدمات و محصولات مشخصی هستند بسیار بیشتر از افرادی است که همچنان در سطح شهر به دنبال اینها هستند. باید دید در میان تمام انوع تبلیغات کدام یک مقرونبهصرفهترین راه برای دستیابی به تعداد زیادی افراد بازار هدف است. عیب عمده تبلیغات آنلاین این است که در مواقعی افراد روی تبلیغات کلیک نمی کنند، پیام برند به مخاطبان مورد نظرش نمی رسد.

هدف اصلی متقاعد کردن افراد برای انجام دادن کارهایی از قبیل خرید محصول، سر زدن به وبسایت و… ایجاد کانال های معرفی محصول، صفحات اختصاصی در شبکه­ های تعاملی، ارسال ایمیل و ایجاد وب سایت در معرفی کالا و خدمات شما بسیار موثر است. عنوان رپورتاژ باید در صفحه ی اصلی سایت خبری قرار بگیرد که احتمال دیده شدن تبلیغ را بالا می برد. برای همیشه در سایت قرار دار دارد و در نتیجه تبلیغات آن شرکت یا سایت برای همیشه می تواند در سایت خبری دیده شود. آسمونی با رنکینگ بالای الکسا و بازدید ماهانه بیش از 10 میلیون نفر، مکان مناسبی برای بهتر دیده شدن شماست. شما نیز می توانید با گروه مجرب تبلیغات و برندسازی آسمونی در ارتباط باشید، تا مشاوران شرکت، جهت تبلیغات هدفمند و موثر نکات لازم را به شما اطلاع رسانی کنند و برای ارتقای برند شما، اقدامات لازم را به عمل آورند. CRO به شما این امکان را میدهد تا عناصر موجود در وبسایت خود شامل دکمهها، تصاویر و طرحهای مختلف را امتحان کنید تا ببینید بازدیدکنندگان کدام گزینهها را ترجیح میدهند. چون موتورهای جستجو میتونن یک تبلیغ رو با میلیونها وبسایت بر اساس اولویتهای کلیدواژه و هدف مطابقت بدن. اینطوری میتونین انواع تبلیغات اینترنتی بعدیتون در شبکههای اجتماعی رو بر اساس اونها انجام بدین و مناطقی رو انتخاب کنین که محصول شما محبوبیت بیشتری داشته.

برای مثال مخاطبینی که در اینستاگرام دارین با مخاطبینی که در لینکدین یا شبکههای اجتماعی دیگه دارین خیلی متفاوته. انواع تبلیغات اینترنتی که در شبکههای اجتماعی انجام میشه، به طور کامل قابلیت پیگیری داره. روشهای مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات برند شما وجود داره. این روش تاثیرگذارترین و به صرفه ترین نوع بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار شما خواهد بود. یکی دیگر از روش های جذب مشتری دادن هدیه تبلیغاتی به مشتریان بالقوه است . هدف تبلیغات نمایشی تبدیل سریعه و دسترسی بالقوه اونها به مخاطبها بسیار زیاده. انواع تبلیغات دیجیتالی میتونن در سطح اینترنت به طیف وسیعی از مشتریان دسترسی پیدا کنن. انواع تبلیغات دیجیتالی برای ارائه مطالب و محتوای تبلیغاتی به اینترنت متکیه. در حالی که شما برای تبلیغ کسب وکار خود ایده های تبلیغاتی را برنامه ریزی میکنید، باید تصمیم بگیرید که کدام رسانه مناسبترین گزینه برای اجرای تبلیغ شما خواهد بود. بهعنوان تعریفی از مدیریت تبلیغات میتوان گفت مدیریت تبلیغات فرایندی شامل ایجاد پیامهای تبلیغاتی، انتخاب رسانه برای قراردادن تبلیغات و ارزیابی عملکرد آن است. جایگذاری محصول یا قراردادن محصول (جاسازی محصول) به نشان دادن یک محصول به صورت تبلیغات مخفی گفته می شود که در آن یک محصول بی سر و صدا در رسانه های سرگرمی جاسازی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید