انواع تبلیغات [ 10 نوع تبلیغ برندهای معتبر ]

بودجه بندی تبلیغات چیست؟ اطلاعات بدیهی یعنی اینکه مارک محصول شما چیست؟ دو مرحله اول، صرفاً در جهت دادن اطلاعات اولیه به مخاطب است. از نظر فنی، این یک تیلیغ چاپی از مصر باستان بود که به اسارت و بازگشت یک برده فراری می پرداخت. اگر همینطور ادامه بدهید و این بار درباره تبلیغات چاپی سوال کنید، مثلا در مورد مجله، روزنامه، بروشور یا نامههای الکترونیکی، بسیار احتمال دارد که فهرستتان کاملا خالی بماند. با این روش ای ادز با همکاری مستقیم گوگل سرویسی کاملا متفاوت با مزایای غیر قابل رقابت دیگر شرکت های این حوزه را بدون هیچ هزینه ای در اختیار کاربران ایرانی قرار میدهد. ای ادز به عنوان نماینده تبلیغات گوگل و بزرگترین شرکت تبلیغات گوگل در ایران با یک روش کاملا متفاوت برای اولین بار از پنل فارسی تبلیغات گوگل همراه با ارتباط بلادرنگ با سرویس تبلیغات گوگل رونمایی کرده است. در این روش می توانید پس از عضویت رایگان در پنل کاربری ای ادز، از بخش تبلیغات گوگل که به صورت کاملا فارسی ارائه شده است استفاده کرده و با پرداخت هزینه به صورت ریالی، تبلیغات گوگل خود را بدون هیچ واسط و اپراتوری ثبت و گزارش تبلیغات خود را به صورت لحظه ای دریافت نمایید.

این یک شکل جدیدتر از تبلیغات است که دسترسی گسترده ای به مخاطبان را تضمین می کند. تبلیغات خوب به گونه ای طراحی می شوند که به شدت تاثیرگذار، به یادماندنی، و گاها با شیطنت هایی همراه باشد. اگر مخاطب را درست انتخاب نکنید بهترین تبلیغ جهان هم فروشی به همراه ندارد. معمولا به صورت معرفی متنی محصول همراه با تصاویر گرافیکی ارائه میشود. یکی از مزایای تلویزیون، دسترسی و پوشش گسترده آن است؛ به این معنی که میتوان با انتخاب تلویزیون بهعنوان رسانه تبلیغاتی به گستره وسیعی از افراد دسترسی داشت. اعداد و ارقام کسبوکار کوچکتان را بررسی کنید و ببینید آیا میتوان از آمارها ایده جذابی به دست آورد؛ اگر در مدتی کوتاه بیشتر از ۱۰۰۰ مشتری به دست آوردهاید یا خدمات را با درصدی بالاتر از استاندارد ارائه میدهید پس یک داستان جذاب برای گفتن دارید. مردم به اعداد توجه زیادی میکنند؛ پس ایدههایی مثل «جذب ۱۰۰۰ مشتری در طول ۱ ماه» عالی به نظر میرسد. فرض میکنیم برای خرید به فضایی برای پارک ماشین نیاز دارید. اگرچه اینطور به نظر نمیرسد؛ اما بازاریابی دهانبهدهان برای شناخته شدن کسب و کارهای کوچک یک راه فوقالعاده قدرتمند است.

اما روزنامهها مانند مجلات نمیتوانند به بخشهای خاص بازار نفوذ کنند. وقتی با درماندگی سعی میکنند به یاد آورند که چه چیزهایی باید دیده باشند، نگاهی سردرگم بر چهرهشان نقش میبندد. ویژگیهای جمعیت شناختی (Demographic): اینکه کاربران چه رده سنی دارند؟ تبلیغات شما باید بیشتر از تبلیغات دیگران قدرت متوقف کردن داشته باشد؛ زیرا حتما میخواهید افراد بسیار زیادی به محصول شما فکر کنند و آن را در خاطر نگه دارند! تیمهای توسعهبازار و طراحی چطور نیز میتوانند در زمینه طراحی بنر و بهینهسازی پیوسته نتیجه تبلیغات بنری، شما را همراهی کند تا اهداف و معیارهای کلیدی عملکرد (KPI) مورد نظر شما تا حد امکان محقق شوند. امکان پذیر نمی باشد؛ جهت ارائه تبلیغات دامنه خود را روی دامنه دیگری مثل com. همچنین مشخصات و شرایط رپورتاژ آگهی را در این بخش مطالعه کنید. پس یک راه این است که تبلیغی درست کنید که بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره مقوله محصول شما انتظار دارند. برای اینکه بهترین تبلیغ را داشته باشید، باید ببینید مشتریان شما چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند، سبک زندگی آنها چگونه است و با چه چیزهایی مرتبط هستند.

چگونه و برای چه کسانی مفید است؟ نکتهای که در قیمتگذاری تبلیغات در این روش حائز اهمیت است این است که Adnetwork یک بازه برای هر قیمت هر کلیک به شما پیشنهاد میدهد که با توجه به قیمتی که شما انتخاب میکنید، تبلیغ شما را در سایتها نمایش میدهند. در بعضی از تبلیغات، تلاش بر این است که با برانگیختن احساسات و عواطف مخاطب، آن احساسات را بهخوبی با خدمات یا محصولات شرکت تطبیق دهند؛ به این موضوع استراتژی پیامهای عاطفی گفته میشود. در حال حاضر مهم ترین جستجوهای سال 2020 گوگل نیز منتشر شده که موارد آن عموما به ویروس کرونا اختصاص دارد. همچنین رپورتاژ آگهی در پیک ترافیک روزانه منتشر میشود تا حداکثر مخاطب را جذب کند.متن رپورتاژ آگهی توسط مشتری نگارش شده و زومیت تنها آن را ویرایش کرده و اشکالات نگارشی آن را رفع میکنیم. نمونههای رایگان محصول، خدمات رایگان، تخفیفهای جذاب یا دادن یک هدیه کوچک در زمان خرید میتواند به بازاریابان شفاهی و رایگان شما برای جذب مشتریان دیگر و خرید بیشتر انگیزه بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید