انواع تبلیغات چیست؟

این همان موضوعی است که در ادامه راهنمای کامل انواع تبلیغات به آن خواهیم پرداخت. از یك برنامهای كه مورد علاقه بیننده است استفاده میشود تا محصولات مرتبط با همان علاقه نیز به بیننده معرفی شوند. استفاده از تابلوها یا صفحات الكترونیكی بزرگ برروی وسایل نقلیه از جمله اتوبوسها نیز از شیوههای جدید تبلیغات محسوب میشوند كه در كشورهایی چون ژاپن، آمریكا، هنگ كنگ و… پست الكترونیك زیر مجموعه فناوری اینترنت بوده و سالها قبل از وب مورد استفاده قرار میگرفته است و در سالهای اخیر با افزایش تعداد كاربران اینترنت برای تبلیغات مورد توجه قرار گرفته است. صادقی افزود: نگرانی و مشکل مهمی که در کشور برای سلامت مردم وجود دارد، افزایش بیماری های غیر واگیر مثل دیابت، سرطان و بیماری های قلبی – عروقی است و مرگ و میرهای ناشی از این بیماری هاست. براساس آمار تعداد نامههای الكترونیك تبلیغاتی كه كاربران اینترنت سالانه دریافت میدارند از 40 عدد در سال 1994 به بیش از 1600 عدد در سال 2005 افزایش یافته است. اگر در ابتدای راهاندازی کسبوکارتان هستید و هنوز بودجهی کافی برای تبلیغات ندارید، میتوانید خودتان دست به کار شوید و به تولید محتوای تبلیغاتی و انتشار آن در فضای مجازی بپردازید.

همچنین، «تبلیغات زیرحسی»، در برخی از کشورهای صنعتی صراحتاً ممنوع شده است و بالطبع انتشار مطالب علمی و تحقیقی دربارة تکنولوژی آن نیز میتواند ممنوع باشد. شكل جدیدی از تبلیغات نیز توسط شبكههای تلویزیونی كابلی به شكلی هوشمندانه در اختیار بینندگان قرار میگیرد. از دیگر اشكال تبلیغات نوین میتوان به شیوه متعامل و اینتراكتیو اشاره كرد كه ایجاد یك رابطه متقابل میان مصرف كننده و شركت تبلیغاتی میكند و تبلیغات برای هر كس متناسب با سطح سواد، درآمد و نیاز متغیر خواهد بود. او در این نوشته چهار ابزار تبلیغاتی پرکاربرد را شرح داده و برای بهکارگیری مطلوب هرکدام نیز راهکارهایی ارائه داده است. تبلیغات همچنین به روش های گوناگونی نیز اجرا می شود. این نوع تبلیغات گاهی آزاردهنده هستند برخی سایت ها ، بدون در نظر گرفتن دیدگاه کاربران ، زمانی که کاربر وارد سایت می شود اقدام به ارسال تبلیغات به سیستم کاربر می نمایند اما برخی سایت ها هنگام خروج کاربر از سایت ، از کاربر سوال می کنند که آیا تمایل به دریافت اطلاع رسانی های مرتبط با محتوا ، خدمات یا محصولات جدید را دارد یا خیر ؟ خرده سایتها، شیوه تبلیغاتی دیگری در اینترنت هستند كه از پنجرههای كوچكی (كوچكتر از اندازه معمولی پنجره مرورگر) تشكیل شدهاند و هنگام جستوجوی در اینترنت ناگهان بر روی صفحه نمایشگر ظاهر میشوند و حاوی نوشتهها و تصاویر تبلیغاتی هستند و به پنجرههای جهنده نیز معروفند.

به عنوان مثال در هنگام پخش یك فیلم سینمایی با مضمون فلسفی، هیچگاه نوشابه یا خوراكی تبلیغ نمیشود. به عنوان مثال گزینههایی به منظور ورود اطلاعات برای كاربران در نظر گرفته شده و به تناسب اطلاعاتی كه كاربران وارد میكنند، پاسخهایی به آنها داده میشود. این نوع هدفگیری، اطلاعات مخاطب را ذخیره میکند و در جای دیگری تبلیغ سایت شما برایش نشان داده شود. با تورقی در این حجم عظیم اطلاعات بهخوبی میبینیم که تقریباً هر اطلاعاتی در مورد تئوری تبلیغات موجود و هیچ پیشنهاد یا نمونه عملی در این زمینه ارائه نشده است. البته این تبلیغات هنوز هم استفاده میشوند و به هیچ عنوان از ردی خارج نشدهاند. بدین منظور از شگردهای مختلف الکترونیکی و کامپیوتری و روان شناختی توأم استفاده میشود. بنرهای انیمیشندار (بنرهای پویا): در حقیقت بنرهای ثابتی هستند كه از فنآوری انیمیشن در طراحی و ساخت آنها استفاده شده است. بنرهای تعاملی: شكل دیگری از بنرها، بنرهای تعاملی هستند. نوع جدید دیگری از تبلیغات ارسال پیام بر روی تلفن همراه است. برای اکثر ما، تماشای تصاویر در آن تبلیغات سخت است؛ حتی ممکن است روی خود را برگردانیم.

پوسترهای بزرگ و تابلوهای نئونی از روی بیلبوردها به ما نگاه میکنند. پس با ما همراه باشید. نمایش آگهی پس از واریز وجه تبلیغات به حساب مسئولین سایت و یا دفتر بازرگانی آن صورت خواهد گرفت. دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ۲۱ نشریه به صورت دوهفتهنامه، ماهنامه، دوماهنامه و فصلنامه را منتشر میکند این مجلات در سطوح مختلف منتشر میشود که برخی از این نشریات در طول فعالیتهای دفتر تبلیغات حاشیه ساز بودهاند از جمله این نشریات میتوان به روزنامه انتخاب و مجله نقد و نظر اشاره کرد.به نوشته مجله مهرنامه، انتشار فصلنامه «نقد و نظر» در دهه هفتاد توسط دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نشانههایی از تحول نگاه حوزویان به مباحث علوم انسانی جدید بود؛ مجلهای که هم در فرم و هم در محتوا و موضوعات توانست طرحی نو را پیش برد و پژواک صدای بخشی از روشنفکری و نواندیشی دینی باشد. اظهارنظر و هیأت امناء جهت تصویب و تقدیم به دفتر مقام معظم رهبری. به عنوان مثال، مشتریان یک کالای لوکس روشهای تبلیغات خاص خود را نیاز دارند. شبكه خبرى بى.بى.سى در آخرین گزارشهاى خود اعلام كرد محققان آزمایشگاه ژاپنى «سایبر سالوشن» تا چند سال دیگر پروژكتورهایى را اختراع میكنند كه درنقاطى خاص بارانهاى اطلاعى تولید خواهند كرد.

دیدگاهتان را بنویسید