انواع تبلیغات: راهنمای کامل تبلیغ در سال 2022 – جی ادز

به همین دلیلی شاید تبلیغ در اینستاگرام، بهترین روش تبلیغات اینترنتی در ایران باشد. البته ممکن است بخواهید محصولاتتان را به افرادی خارج از ایران بفروشید یا اصلا کسب و کاری بینالمللی داشته باشید، پس مشکلی با تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام ندارید و میتوانید از آنها استفاده کنید. تبلیغات فیسبوک در کشورهای دیگر روی بورس است، اما استفاده از این شبکه در ایران خیلی کمتر شده است. چون اکثر پلتفرمهای دیگر مانند توئیتر، فیسبوک و یویتیوب فیلتر هستند و همه کاربران اینترنت فعلا به سمت این برنامه هجوم آوردهاند. به هر حال ابزارهای زیادی مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، توئیتر، پینترست و یوتیوب وجود دارند که در ادامه برخی از کاربردیترین شبکهها را بررسی میکنیم. که از قدیمیترین شرکت تبلیغاتی است؛ در سال ۱۸۶۴ تأسیس شد و تا به امروز به کارش مشغول است. حال ممکن است این سؤال را از خود بگپرسید که اهداف تبلیغات چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ به همین دلیل بازار تبلیغات در آن داغ است و اکثر کسب و کارها، به خصوص پس از اپیدمی کرونا به این شبکه روی آوردهاند.

در ادامه چند نکته برای کاهش هزینههای شما در استفاده از این پلتفرمها آورده شده است. این موضوع به افزایش مشتریان و فروش بیشتر شما کمک میکند و درآمد بالایی برایتان به ارمغان میآورد. برای اینکه مخاطبینتان برداشت بهتری از شما و کسب و کارتان داشته باشند، از طراحان حرفهای برای وبسایتتان کمک بگیرید. در این صفحه، تعداد 205 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع مدیریت تبلیغات آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید. البته نرخ تعامل در اینستاگرام نسبت به سایر شبکههای اجتماعی مانند توئیتر و فیسبوک بالاتر است و بهتر است از آن استفاده کنید. به هر حال تجارت الکترونیکی و تبلیغات در شبکههای اجتماعی دست به دست هم دادهاند و شرایطی عالی برای تبلیغ و فروش محصولات مختلف از برندهای گوناگون را فراهم کردهاند. برای شرکتهایی که بودجه بیشتری دارن، خرید یک نقطه پخش (broadcast spot) یک راه عالی برای ایجاد آگاهی از برند و انتقال ارزش اونها به مصرفکنندگانه. بعد از اختراع صنعت چاپ و باسواد شدن درصد بالایی از افراد جوامع، صنعت تبلیغات هم این امکان را یافته تا به سمتی حرکت کند که با دادن اطلاعات محصول خود، به مخاطبان عامِ بیشتر و یا به عبارتی مشتریهای بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کند.

هدف اصلی بازاریابان و تبلیغکنندگان، تأثیر عمیق تبلیغاتشان بر مخاطب بود؛ ازآنجا بود که احساس نیاز به ایجاد مفهوم و تعریفی از تبلیغ شکل گرفت. به دلیل سهولت ایجاد کانال های تلگرامی و نیزهزینه های کم آن نسبت به سایت، محلات زیادی کانال تلگرامی دارند که می توانید تبلیغات محلی خود را به آن ها بسپارید. همه ما میدانیم که رنگها تأثیر فوقالعادهای در برانگیختن احساسات ما دارند؛ به همین دلیل استفاده از رنگها بهشدت در بازاریابی و فروش پیشنهاد میشود. این عوامل باعث میشود تا افراد زیادی با برند و محصول شما آشنا شوند. وقتی تأثیر مستقیم بر زندگی آنها داشته باشید، افراد احتمالاً به کارهای شما مطلوب نگاه میکنند. بنابراین تبلیغات چاپی هنوز هم تأثیر و مخاطبان زیادی دارد. توجه داشته باشید که تغییرات محیطی، بهویژه پیشرفت رسانهها، نحوه عملکرد تبلیغ را بهشدت تحت تأثیر قرار داده است. اما ممکن است برای ۱۰۰۰ کلیک فقط ۸ دلار پرداخت کنید. ۷۰٪ از کاربران این شبکه حداقل ۵۰ هزار دلار و ۱۰% از آنها، بیش از ۱۰۰ هزار دلار درآمد کسب میکنند. نرخ بازگشت سرمایه در این روش بسیار بالا (ROI) است و اگر به درستی از آن استفاده کنید، میتوانید مشتریان وفاداری داشته باشید. همه چیز خوب و حساب شده پیش رفته است و حالا وقت جذب مشتری است.

یک تبلیغ خوب به ما میگوید چه چیزی نیاز داریم، قبل از اینکه ما به آن فکر کنیم. فقط توجه کنید که هزینه تبلیغات اینستاگرام بیشتر از فیسبوک است و به طور متوسط به ازای هر کلیک، ۱.۴۱ دلار هزینه در بر دارد. جالب است بدانید که طبق آمار سایت lyfemarketing، نزدیک به ۳۵% از کاربران پینترست، زنانی هستند که سالانه بیش از ۷۵ هزار دلار درآمد دارند. هزینه تبلیغات در پینترست بر اساس کلیکها و مشابه دو پلتفرم فیسبوک و اینستاگرام است و حداقل نرخ ۰.۱ دلار به ازای هر کلیک را پیشنهاد میدهد. یک مطالعه موردی در ایالات متحده نشان داده است که تبلیغات Pinterest با ۵ برابر فروش، ۳۰٪ موثرتر از سایر تبلیغات نمایشی است. تحقیقات نشان داده که مجلات، تأثیرگذاری زیادی در انتخاب افراد دارد؛ برای مثال اگر در تبلیغِ یک مجله شما وبسایتی را معرفی کنید افراد زیادی به آن وبسایت سر خواهند زد. برای تبلیغی که داستان داشته باشد و این داستان باعث شگفتی افراد شود، از الگوهای مرسوم تجاوز کند و مسائل بدیهی را به شکلی غیرمنتظره مطرح کند، شما به خلاقیت نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید