انواع تبلیغات: راهنمای کامل تبلیغ در سال 2022 – جی ادز

نکتهای که در استفاده از این نوع تبلیغات باید در نظر داشته باشید این است که نیازی نیست حتما همه روشها را امتحان کنید، بلکه باید متناسب با هدف خود، بهترین روشها را انتخاب کرده و بر روی همان موارد تمرکز کنید. در تبلیغات سنتی شما باید هزینه زیادی کنید تا بتوانید تبلیغات را به تعداد زیادی از افراد نمایش دهید. مجتمع های تجاری به دلیل امکانات رفاهی ، فرهنگی ای که در کنار واحدهای تجاری خود دارند ،روزانه تعداد زیادی جمعیت را به خود جذب می کنند. پس طبق این نگرشِ منفیِ مصرفکنندهها، ممکن است تبلیغات در جهت عکس خواسته ما جواب دهد؛ یعنی مصرفکننده را نسبت به برند تجاری تبلیغکننده بدبین کند و دیگر از آن برند خریداری نکند. حالا اگر شما یک وبسایتی داشته باشید که کاملا تازهکار است و قصد داشته باشید هرچه سریعتر جزو صفحات اول گوگل قرار بگیرد، باید از تبلیغات گوگل برای این کار استفاده بکنید.

حالا میخواهید در صفحات اول گوگل قرار بگیرید و هر کسی که کلمات کلیدی فروش لپتاپ را جستوجو کرد، وبسایت شما را در صفحات اول گوگل مشاهده کند. فضای شهر، یک نمایشگاه عمومی است که میشود هر کالا و خدماتی را در آن تبلیغ کرد. شما برای ساختن پایگاه تبلیغاتی خود می توانید از هر “مدلی” استفاده کنید، اما باید آن مدل یادآور این مساله برای شما باشد که “پروسه خرید” یک پروسه سریع نیست بلکه سلسله ای از اتفاقاتی است که در ذهن مشتری شما رخ می دهد.هر مرحله باید توسط مرحله قبلی شکل گیرد.برای یک فروش موفقیت آمیز، هر مرحله مهم و حیاتی می باشد. تبلیغات گوگل هم، دقیقا به همین شکل میتواند باعث ارتقا وبسایتها بشود. چرا که آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه دارای کارشناسان مجرب در این زمینه بوده و میتواند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند. با استفاده از پنل ارسال پیام صوتی، دیگر بلک لیست معنا ندارد؛ زیرا پنل SMS با تمام مخاطبین شما تماس میگیرد و صدای شما را پخش میکند. عموما این نوع آگهی ها با عنوان Promoted یا Sponsored به مخاطبین معرفی میشوند.

در هر رپورتاژ آگهی حداکثر مجاز به استفاده از ۳ تصویر و ۳ لینک هستید اما در تعداد کلمات متن محدودیتی وجود ندارد، با این حال اگر در این موارد زیادهروی کنید بازخورد منفی خواهید گرفت. همچنین آگهی های روزنامه و مجله را هم شامل می شود. شرکتهایی وجود دارند که به راحتی میتوانید به وسیله جستجو در گوگل آنها را بیابید. برخی مجموعههای موفق نظیر آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه در داخل کشورمان، کار تبلیغات گوگل را به بهترین نحو ممکن برایتان انجام میٔدهند. اما از آنجایی که این قلب و احساسات ما را درگیر میکند، ما بیشتر دوست داریم تا به حیواناتی که ترسیده اند کمک کنیم. در این تصویر، نتایج حاصل از جستجوی گوگل را مشاهده می کنید که بر مبنای SEM و SEO می باشند. در حالی که ممکن است بسیاری از آن کاربران آن را نخوانده رها کنند و در این صورت بودجه تبلیغات شما هدر می رود. تبلیغات گوگل و نحوه پرداخت آن، ممکن است برای بسیاری از هموطنانمان کار سختی باشد. به این روش تبلیغاتی PPC (پرداخت به ازای کلیک) نیز گفته میشود.

شاید این سؤال برای شما به وجود بیاید که چطور تبلیغات این کار را برای شما انجام می دهد؟ در ادامه این مقاله قصد داریم تا چند مورد از رایجترین روشهای تبلیغات اینترنتی که در این کمپینها نیز مورد استفاده قرار میگیرند را معرفی کنیم. زمانی که شما هزینهای برای این کار پرداخت کنید، گوگل کلمات کلیدی شما را در اولویت اول جستوجوی خود، قرار میدهد و از این طریق، وبسایت شما بازدید بیشتری داشته و میزان فروشتان هم بالاتر خواهد رفت. این شرکتهای تبلیغاتی، معرفی محصولات شما را به صورت کلیکی در اینترنت انجام میدهند. منظور از کلیکی بودن تبلیغات، این است که به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات و لینک انجام شود و مخاطبی به سایت شما ورود پیدا کند، مبلغی از جانب شرکت تبلیغاتی دریافت میشود. به خاطر این که گوگل یک شرکت داخلی نیست و ما نمیتوانیم با استفاده از تراکنش داخلیمان اقدام به پرداخت هزینههای تبلیغات بکنیم. نمایندگی مجاز ( Ad ): یک شرکت مبتنی بر خدمات که ایدههای جدید خلق میکند و یک تبلیغ جذاب و معنیدار ایجاد میکند. این روش میتواند برای کسب و کارهای جدید موثر باشد و آگاهی بیشتری از برند آنها ایجاد کند. در وبلاگی که به منظور تبلیغات همسان راه اندازی کردهاید، باید در مورد موضوعات پیرامون کسب و کارتان صحبت شود، اما منظور از این موضوعات، تنها تولید محتواهای تبلیغاتی و معرفی محصولاتتان نیست، بلکه باید به تولید محتوای مفید و ارزشمند برای کاربر نیز بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید