اجازه بدید با یک مثال بررسی کنیم

انتشار ویدئو در آپارات و تبلیغات ویدئویی، نتایج بسیار خوبی در برندینگ ما داشته. برای جذب مخاطبان دلخواهتان همواره به انتشار موضوعاتی بپردازید که مرتبط با نیاز کاربران منتخب شما باشد . یک تبلیغ موفق می تواند کسب و کارتان را در ذهن و ناخودآگاه مخاطبان مطرح کند. برنامه های اپلیکیشنی توسط شرکت های نرم افزاری طراحی و پیاده سازی می شوند و هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند اما برای کسب درآمد بیشتر ، اجازه تبلیغات را فراهم می سازند و بر اساس کلیک یا نصب ، هزینه تعیین می کنند . تبلیغات و بازاریابی میتواند تاثیر بسیار مهمی در میزان موفقیت و درآمد شما داشته باشد که با این اصولی که به شما پیشنهاد میکنیم قطعا مشتری را مجذوب میکند. بعضی از سایت ها امکان درج آگهی را به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند اما برخی دیگر از سایت ها که بسیار پربازدید هستند به عنوان یک منبع درآمد برای سایت خود ، امکان پخش و نمایش ریپورتاژ آگهی را فراهم می سازند و با توجه به جایگاه آگهی در موقعیت صفحه سایت ، هزینه ای را از صاحب ریپورتاژ دریافت می کنند .

هدف یابی مجدد (تبلیغاتی که کاربران همیشگی وب سایت شما را مورد هدف قرار می دهد) . شما هم اگر می خواهید اولین کسی باشید که مردم را جذب می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم 7 اصل تبلیغاتی این بخش از نمناک را فراموش نکنید. برای مثال اگر شما برای خدمات نظافت ادارات بازاریابی میکنید، حتما تبلیغات صفحات زرد را بخرید و آگهیهایی تهیه کنید و فهرست قیمت خود و نظر مثبت و رضایتآمیز مراجعهتان را در آن بگنجانید. در این روش شرکت ها و خدمات دهنده ها ، با تهیه ویدیویی از نحوه کار ، خدمات و محصولات خود ، به معرفی برند پرداخته و این ویدیوها را در سایت ها و شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند . تبلیغ باید دارای عنوانی تکان دهنده، تصویری غیرمنتظره، ویترینی عجیب در فروشگاه ، ترفندی غیرعادی در افتتاحیه ی عرضه ی محصولات باشد تا مخاطب را شگفت زده کند و به تحیر وا دارد. آسمونی برای این موضوع نیز خدمات جالبی در نظر گرفته: صفحه کسب و کار شما در آسمونی مانند یک فروشگاه آنلاین عمل میکند. یک نسخه تبلیغاتی را نمی توان برای تمامی کسب و کارها اجرا کرد.

امروزه اکثر نشریات با استفاده از نسخه های آنلاین به تبلیغ می پردارند . به دنبال آنلاین شدن بسیاری از کسبوکارها، یکی از روشهای رایج برای سر زدن افراد به وبسایتها یا فضاهای اینترنتی کسبوکارها، استفاده از انواع تبلیغات آفلاین مانند استرابوردها، بیلبوردهای تبلیغاتی و مجلات است. اینفلوئنسر مارکتینگ، یکی از روشهای محبوب تبلیغاتی در ایران است. اینستاگرام در حال حاضر بیش از 1 میلیارد کاربر دارد. برای مثال شما در حال وب گردی به سایت خاصی مثل فروش تابلوهای تبلیغاتی مراجعه می کنید اما در آن لحظه نیازی به خرید کالا یا دریافت خدمتی ندارید وارد سایت می شوید ، در سایت چرخی می زنید و به دلایلی از آن خارج می شوید ، بسیاری از سایت ها اطلاعات کاربر را ذخیره می کنند و زمانی که کاربر در سایت های دیگر مشغول وب گردی است در آن سایت ها تبلیغ را مجدداً به کاربر نمایش می دهند بدین طریق احتمال جذب این نوع کاربران نسبت به کاربرانی که تا به حال از سایت شما بازدید نکرده اند ، بیشتر است .

حال سوال مهم اینجاست که چطور می توان طوری تبلیغ کرد که منجر به جذب مخاطب و تبدیل وی به مشتری شود؟ به تبلیغاتی که در رادیو و تلویزیون منتشر می شود تبلیغات وسیع یا Broadcast نیز می توان گفت زیرا طیف وسیعی از مخاطبان را شامل می شود . همان طور که از اسمش پیداست نامشهود است یعنی مستقیماً حرفی از کالا یا خدمات به میان نمی آید بلکه با تبلیغ قرار دادن محصول به عنوان یکی از ابزارها ، کالاها و یا خدمات مورد نیاز که توسط یک سری شخصیت ها و فعل و انفعالات به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد تا در ذهن بیننده نقش ببندد برای مثال می توان به فیلمی اشاره کرد که شخصیت فیلم از یک نوشیدنی یا خوراکی و یا ماشینی به دوست یا اقوام خود تعریف می کند و به طور غیرمستقیم به مزایای آن کالا اشاره می کند . برخی شرکتها نرم افزارهایی را تولید و اکثراً به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند که این نرم افزارها همراه با پکیج های تبلیغاتی است . تعرفه مشاوره تبلیغات و برندینگ به صورت آنلاین در اپلیکیشن کارمنتو کاملاً رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید